Po to incidento buvo rastas vienas negyvas žmogus.
„Mūsų komanda šįryt rado lavoną, o ugniagesiai patvirtino
to žmogaus mirtį“, – pridūrė vienas „Eurotunnel“ atstovas.
„Tai buvo didžiausias mėginimas įsibrauti per pastarąjį
pusantro mėnesio“, – sakė vienas „Eurotunnel“, bendrovei
stengiantis atremti migrantų pastangas prasmukti į Britaniją,
rizikuojant savo gyvybėmis.
Prancūzijos vidaus reikalų ministras Bernard'as Cazeneuve'as, atvykęs į Londoną tartis dėl migrantų
klausimo, patvirtino naujienų agentūrai AFP tuos skaičius,
pridūręs: „Buvo atlikti keli areštai, o visa tai baigėsi be
trikdžių.“
„Eurotunnel“ prieigose, kur paprastai būna susirinkę šimtai
migrantų, laukiančių progos prasmukti į tunelį, antradienio
vakarą padėtis jau buvo aprimusi.
Kelias pastarąsias paras migrantai daugybę kartų mėgino patekti į
terminalo teritoriją.
Tokie incidentai smarkiai trikdė tunelio darbą didžiąją
antradienio dalį. Britanijos pusėje keleiviai buvo priversti laukti
apie valandą, o Prancūzijoje – apie pusvalandį.
Vienas prancūzų policijos šaltinis sakė, kad migrantai
nemėgino veržtis visi vienu metu ir kad minėtas skaičius yra
susijęs su bendru mėginimų prasiveržti, o ne bendru migrantų
skaičiumi.
Maždaug trys migrantai susižalojo, mėgindami patekti į
traukinius, pridūrė jis.
Nuo birželio pradžios jau aštuoni migrantai žuvo, mėgindami
patekti į tunelį.
Kaip rodo naujausi oficialūs duomenys, liepos pradžioje Kalė
teritorijoje buvo apsistoję apie 3 000 migrantų – daugiausiai
atvykėlių iš Etiopijos, Eritrėjos, Sudano ir Afganistano.
Pro tunelį plūsta lyg jūra
Lamanšo tunelį valdanti
bendrovė „Eurotunnel“ trečiadienį pranešė nuo sausio
sustabdžiusi daugiau negu 37 tūkst. migrantų, mėginusių patekti
į jos terminalą Prancūzijoje ir per jį pasiekti Angliją, taip pat
išleidusi 13 mln. eurų to komplekso apsaugai stiprinti.
„Eurotunnel“ paprašė didesnės pagalbos sprendžiant
migrantų krizę Prancūzijos uostamiestyje Kalė, nes spaudimas jos
terminalui didėja.
Bendrovė nurodė, kad nuo tada, kai į Kalė pradėjo plūsti
migrantai, mėginantys žūtbūt patekti į Didžiąją Britaniją, ji
turėjo išleisti per 160 mln. eurų papildomoms apsaugos priemonėms,
tokioms kaip atlyginimai apsaugininkams, tvoros, apšvietimo
infrastruktūra ir vaizdo kameros.
Be to, naudodama savus išteklius „Eurotunnel“ sulaikė 37
tūkst. migrantų ir perdavė juos policijai, taip pat pateikė
tūkstančius ieškinių vietos teismams.
„Spaudimas, kurį dabar patiriame kiekvieną naktį, yra
didesnis negu bendrovei įmanoma patikimai suvaldyti, ir reikalauja
atitinkamos valstybių (Prancūzijos ir Britanijos) reakcijos“, –
sakoma „Eurotunnel“ pranešime.