Mokymasis technologijų apsuptyje
Alfa kartos atstovai užaugo matydami savo tėvus su telefonais, todėl ir patys netruko išmokti naudotis technologinėmis naujovėmis. Taigi nenuostabu, kad juos labiausiai domina interaktyvus ir įtraukiantis mokymosi turinys. Alfa karta labiausiai vertina vizualinį turinį bei galimybę žinių įgyti per praktiką, todėl kinestetinis mokymosi būdas jai tinkamiausias.
Alfa kartos moksleiviai gana reiklūs technologinėms naujovėms. Interaktyvus asistentas, personalizuojantis naudojimosi patirtį aplikacijoje, jiems gali atrodyti kaip savaime suprantama detalė, tačiau jokiu būdu ne privalumas. Tiek daug laiko praleidę su telefonais bei kompiuteriais patogiausiai jie jaučiasi mokydamiesi būtent su šiomis priemonėmis, jos teikia didžiausią motyvaciją.
Mokydamiesi jie pasitelkia įvairias internetines platformas bei interaktyvius įrankius, kad žinias gilintų praktiškai. Alfa karta tikisi, kad jiems mokantis bus prisitaikyta prie individualių įgūdžių, o tai geriausiai padaro būtent technologijos. Visgi jos gali sukelti ir šiek tiek sumaišties – taip lengvai pasiekdami neišsemiamus informacijos klodus šie moksleiviai dar turi išmokti, kaip suprasti, kuri informacija patikima, ir pagalbos tam jie tikisi iš mokytojų.
Mokytojai galėtų ne suteikti konkrečių žinių, bet išmokyti kritiškai mąstyti bei suprasti, kokią mokymosi strategiją taikyti. Šias kompetencijas siekia ugdyti ir individualių korepetitorių organizacija „Alfa klasė“. Pamokų metu pasitelkiami interaktyvūs įrankiai, skatinamas moksleivio savarankiškumas, diegiamas kritiškas mąstymas, labiausiai reikalingas Alfa kartos žmogui.
Emocinių įgūdžių stoka
Gyvenimas technologijų keičiamame pasaulyje turi ir neigiamą pusę. Alfa kartos tėvai taip pat stengiasi neatsilikti nuo naujovių, didelę dalį savo laisvo laiko praleidžia prie ekranų. Būtent todėl jie mažai bendrauja su savo vaikais. Šie vaikai nesimoko bendravimo įgūdžių, mažai socializuojasi, jiems trūksta empatijos.
Alfa karta sunkiai supranta kūno kalbą, kitų emocijas, todėl jiems sunkiau bendrauti. Visgi ryšys su kitais jiems ypač svarbus, todėl Alfa karta mėgsta mokytis komandoje. Įpratę žaisti kompiuterinius žaidimus grupėse Alfa kartos vaikai nori mokytis tokiu pat būdu – su kitais. Mokantis jiems ypač svarbu bendradarbiauti.
Iš savo mokytojų jie reikalauja daug asmeninio dėmesio, jiems aktualu, kad mokytojai atsižvelgtų į jų emocinę būseną. Svarbu, kad tėvai bei mokytojai ugdytų būtent emocinius ir socialinius vaikų įgūdžius.
Alfa karta yra ypač vieniša, todėl mokymasis jiems gali tapti galimybe užmegzti kontaktą su kitais ir pagilinti ne vien akademines, bet ir emocines žinias. „Alfa klasėje“ moksleiviai gali mokytis ne vien akademinių dalykų. Pamokų metu užmezgamas ryšys su korepetitoriumi, kalbama ne tik mokslo, bet ir laisvalaikio temomis, todėl mokinys gali ugdyti taip reikalingus emocinius įgūdžius.