„Myliu savo darbą dėl dinamiškumo, nuolatinio meistrystės įgūdžių tobulinimo, iššūkių, kurie tampa galimybėmis, ir grįžtamojo ryšio, kurio gaunu kasdien įvairiomis formomis kaip „degalų“, užkuriančių mane ateities darbams“, – sako mokytoja.
Gyvenimas mokykloje jai niekada nebūna nuobodus, ypač jei norisi neatsilikti nuo ugdytinių, būti jų „motyvatore“ siekti kažko daugiau, patirti kažką giliau, suvokti, kad mokykla gali tapti vieta, kurioje vyksta įdomūs, inovatoriški dalykai.
Savo pedagoginiame kelyje L.Mickevičienė „matavosi batus“ visuose lygmenyse nuo mažiausių iki senjorų. Darželiuose vedė anglų kalbos pamokėles vaikams nuo 4 iki 7 metų, mokė anglų kalbos „Trečiojo amžiaus universiteto“ studentus, Telšių miesto bendruomenės narius, dirbo dėstytoja kolegijoje, dirbo mokytoja Telšių suaugusiųjų mokykloje ir prieš septynerius metus prisijungė prie Telšių Vincento Borisevičiaus gimnazijos mokytojų gretų.
„Visas šis nueitas kelias man labai vertingas, nes sukauptos patirtys ugdo mane kaip asmenybę, formuoja mano vertybines nuostatas ir primena, kad mokydamas mokytojas visų pirma mokosi pats“, – prisipažino mokytoja.
Savo darbe L.Mickevičienė nemėgsta monotonijos, todėl nuolat ieško galimybių įtraukti savo auklėtinius ir mokinius į įvairius projektus, skatina dalyvauti konkursuose ir ieškoti kitų saviraiškos būdų, kurie visapusiškai padeda tobulėti ir praplėsti akiratį.
Vienu sėkmingiausių laiko įvykdytą STEAM projektą, kuris atnešė didžiulės naudos mokinių mokymosi galimybių praplėtimui ir savo mokymosi bazės atnaujinimui. Laimėtas projektas gavo 8 tūkst. eurų finansavimą, kuris suteikė galimybę atsinaujinti savo klasės mokymo(si) priemonių bazę (buvo įsigyti 6 kompiuteriai, 15 edukacinių robotukų, 10 belaidžių ausinių ir kitų reikalingų priemonių).
Pasak mokytojos, ją pačią labai nustebino ir pasitikėjimo savimi įkvėpė laimėti 8 tūkst. eurų ir pirma vieta tarp visos Lietuvos mokyklų Erasmus+ Jan Amos Comenius konkurse apie kokybišką mokymą apie Europos Sąjungą.
„Gavus laimėjimą buvo įsigyta viena pirmųjų mūsų gimnazijoje išmaniųjų lentų, kurią pasitelkę su mokiniais galėjome dar interaktyviau įsitraukti į ugdymo procesą, tobulinti IT įgūdžius ir plėsti savo kompetencijas naudodamiesi nauju įrenginiu savo klasėje“, – pasakojo L.Mickevičienė.
Taip pat sėkmingu ji laiko ir dalyvavimą Telšių rajono anglų kalbos mokytojų ilgalaikiame eTwinning projekte STEAMing UP, kurio metu su 7 klasės mokiniais įsitraukė į įvairias veiklas su kitais Telšių rajono mokiniais ir įgijo pačių įvairiausių kompetencijų IT, kūrybiškumo, eksperimentavimo srityse ir pan.
Taip pat mokytoja džiaugiasi savo spec. poreikių turinčių mokinių laimėjimu respublikiniame eilėraščių vertimo konkurse, nes tai suteikė SUP mokiniams galimybę patirti sėkmę ir net nugalėtojų „skonį“, o tai labai reta šioje srityje.
Vienu naujausių ir labiausiai tarptautiniu lygmeniu pasisekusių laimėjimu L.Mickevičienė laiko su kolege Jūrate Normantiene parengtą Erasmus+ projekto paraišką „Platesnės galimybės mokytis kalbas reiškia platesnes galimybes pažinti pasaulį“, kuri laimėjo 21 375 eurų finansavimą. 15 gimnazijos mokinių turėjo puikią progą aplankyti seleziečių gimnazijas įvairiuose Italijos miestuose, pabendrauti su italų paaugliais apie kultūrą, švietimą, meną ir kitomis aktualiomis temomis ne tik anglų, bet ir elementaria italų kalba, kurios jie per šį projektą turėjo galimybę pramokti.
„Taip pat džiaugiuosi savo auklėjamosios klasės pasiekimais. Naujienlaiškio „Aš manau“ skelbtame konkurse mano auklėjamosios klasės pristatytas darbas apie tai, kas paskatintų jaunus žmones balsuoti, pateko tarp keturių geriausių visoje Lietuvoje ir buvo apdovanotas Švedijos ambasados įsteigtais prizais.
To paties naujienlaiškio paskelbtame konkurse „Tavo idėja geresnei Europai“ mūsų klasės pristatytos idėjos buvo įvertintos geriausiai ir laimėjo pirmąją vietą .
Mano auklėjamoji klasė subūrė gimnazijoje „Lyderiukų“ komandą, kuri jau tradiciškai kasmet suorganizuoja lyderystės konferenciją viso Telšių rajono gimnazistams ir tai daro anglų kalba. Renginiu labai džiaugiamės, ne tik mes, bet ir lyderystės konferencijos kuratoriai Vilniuje“, – pagyrų savo auklėtiniams negailėjo L.Mickevičienė.
Ji tikina, kad visos paminėtos veiklos yra ne vien jos nuopelnas. „Tai bendro, sistemingo ir nuoseklaus komandinio darbo rezultatas. Pozityvus mąstymas, gebėjimas rasti motyvacijos kasdieninėse veiklose ir pokyčių troškimas yra pačios svarbiausios savybės, vedančios visada tik į priekį“, – pabrėžė mokytoja.