„Darbo grupės vienas iš prioritetų ateinančiu laikotarpiu yra pedagogų rengimo modelio atnaujinimas. Pirmiausia mums norisi pasižiūrėti, kaip mokytojas šiandien yra rengiamas, ir tikrai čia norisi lankstumo. (...) Daugiau praktikos, daugiau lankstumo profesinių studijų srityje, kad mokytojams, dirbantiems rajone ir norint įgyti kvalifikaciją, būtų galimybė mokytis nuotoliniu būdu“, – trečiadienį LRT radijui teigė J. Šiugždinienė.
Ministrė pažymi, kad šiuo metu sprendimai dėl pedagogų rengimo modelio atnaujinimo jau yra priimami, tačiau išlieka vis dar neatsakytų klausimų.
„Į daug klausimų reikėtų atsakyti: ir koks būtų ateities mokytojas ar mokytojas ateities mokykloje, kaip tam turime rengtis, kaip stiprinti studijų programas. Taip pat spręsime klausimą ir dėl magistro laipsnio, ar mes galime ir turime reikalauti, jog mokytojas turėtų magistro laipsnį. Tai daug tokių klausimų, kuriuos reikia išspręsti“, – kalbėjo ministrė kartu pridurdama, kad taip pat vienas iš tikslų yra prioritetinių studijų programų patrauklumo didinimas.
„Dar dažnai pamirštame studijų programas. Jaunimas renkasi savo ateitie profesijas, žiūrėdamas į studijų programų patrauklumą. Jei jam atrodo, kad studijų programos patrauklios, jis jas renkasi žymiai aktyviau“, – pažymėjo J. Šiugždinienė.