This site uses cookies to ensure that we deliver you the best user experience. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. For more information please see our COOKIE POLICY.

Rūpestinga vadybininkė reagavo žaibiškai – išgelbėjo klientę

Laiku sureagavusi rūpestinga vadybininkė išgelbėjo savo klientę.

Netikėta istorija nutiko prieš savaitę Ukmergėje. Klientei paskambinusi vienos įmonės vadybininkė pajuto, kad moteriai ėmė strigti kalba, ji ėmė nerišliai kalbėti, o dar po kelių akimirkų iš viso nutilo, pasigirdo dunkstelėjimas ir pokalbis nutrūko. Vadybininkė pabandė perskambinti, bet niekas į jos skambutį neatsiliepė, praneša Bendrasis pagalbos centras.

Kaip rašoma BPC pranešime, sunerimusi dėl klientės sveikatos, vadybininkė paskambino skubiosios pagalbos tarnybų telefono numeriu 112. Laimė, vadybininkė žinojo klientės asmens duomenis: vardą, pavardę, gimimo metus, namų adresą ir telefono numerį.

Į pagalbos skambutį atsiliepusi Bendrojo pagalbos centro Vilniaus skyriaus operatorė greitai surinko visą reikiamą informaciją. Pabandžiusi paskambinti nurodytu telefonu ir įsitikinusi, kad niekas neatsiliepia, bei numanydama, kad nuvykus nurodytu adresu buto durų gali niekas neatidaryti, pranešimą apie pagalbos poreikį pareigūnė perdavė visoms trims pagrindinėms tarnyboms: policijai, greitajai medicinos pagalbai ir priešgaisrinėms gelbėjimo pajėgoms.

Policininkai ir ugniagesiai gelbėtojai prie daugiabučio namo atskubėjo po 10 minučių. Nors ir ne iš karto, bet buto duris atidarė pati šeimininkė – jos veidas buvo kruvinas. Šešiasdešimtmetė moteris svirdinėjo, sunkiai dėstė mintis, neatsiminė, kas jai nutiko.

Patikrinę blaivumą, policininkai nustatė, kad moteris blaivi, todėl atvykusi greitosios medicinos pagalbos brigada nedelsdama išvežė ją į ligoninę.

Taip laiku iškviestos skubiosios pagalbos tarnybos padėjo rimtą sveikatos sutrikimą patyrusiai ukmergiškei. Nežinia, kaip būtų pasibaigusi istorija, jei moteriai tą rytą nebūtų paskambinusi tokia rūpestinga ir neabejinga vadybininkė.