Incidentas įvyko antradienio rytą. Žmonės per incidentą nenukentėjo, tačiau įvykis pareikalaus nemažai sunkvežimio savininko laiko, nervų ir lėšų.
Paspaudus šaltukui ir Nemuno vandeniu užliejamoms pievoms pasidengus storoku ledu, potvynio vandens nuo sausumos atkirsti Rusnės salos gyventojai prieš keletą dienų įsirengė vadinamąjį „ledo kelią“. Potvynio vandeniui semiant kelią Šilutė–Rusnė, „ledo kelias“ tapo nebloga alternatyva vietos gyventojams, kursuojantiems tarp Rusnės ir sausumos.
Būtent šiuo keliu ir nusprendė pasinaudoti šaldytos žuvies krovinį į Rusnę nedideliu sunkvežimiu „Iveco“ gabenęs lenkas. Problema ta, kad, pasidarę kelią per ledą, Rusnės gyventojai nepastatė automobilio svorį ribojančių ženklų. Tad lenkas drąsiai su kitais automobiliais pasuko „ledo keliu“.
Tačiau maždaug kelio viduryje ledas neišlaikė sunkvežimio svorio, ir šis įlūžo. Į vandenį paniro galinė automobilio dalis ir sunkvežimis liko įstrigęs.
Kaip sunkvežimį dabar reikės ištraukti į sausumą, kol kas neaišku. Sunkioji technika iki jo ledu neprivažiuos, o palikti įstrigusį leduose iki pavasario irgi negalima. Vandeniui pakilus sunkvežimį su visais ledais pavasarinio polaidžio vanduo tiesiog nuplautų.
Tad dabar sunkvežimio ir žuvų krovinio gelbėjimo operacija pareikalaus nemažai savininkų nervų bei lėšų.
Vietos gyventojai tvirtina, kad šis incidentas susisiekimui ledu tarp Rusnės ir Šilutės nepakenks. Lengvieji automobiliai įlūžusį sunkvežimį tiesiog apvažiuos.