Nelaimė įvyko sekmadienio paryčiais, kelyje Druskininkai-Merkinė. Nedaug trūko, kad grūdus vežęs sunkvežimis būtų atsidūręs Merkyje.
Nuo stataus šlaito nukritęs sunkvežimis apvirto aukštyn ratais ir buvo smarkiai sumaitotas, bet vairuotojas liko sveikas ir gyvas. Jam neprireikė net medikų pagalbos.
Policijos pareigūnai įsitikinę, jog avarija įvykio dėl slidaus kelio, nes tiltų ir viadukų danga dažnai būna apledėjusi. To neįvertinęs vairuotojas nepasirinko saugaus greičio.
Sekmadienį avarijos vietoje dirbo įvairios tarnybos, įvertinti galimai gamtai padarytos žalos atvyko ir aplinkosaugininkai.
Alytaus apskrities policijos atstovė Kristina Janulevičienė teigė, jog kelias šiuo metu pravažiuojamas, nelaimės vietoje eismas nėra sustabdytas. Iškelti sunkvežimį ir grūdų krovinį taip pat planuojama sekmadienį.
Į įvykio vietą atvykęs Alytaus regiono aplinkos apsaugos departamento darbuotojas Česlovas Meržvinskas kelias valandas tyrinėjo, kiek į Merkio upę galėjo patekti dyzelino.
Įvažiuodamas į Lietuvą iš Baltarusijos Raigardo pasienio kontrolės punkte šalia Druskininkų vilkiko vairuotojas deklaravo, jog dviejuose bakuose vežasi 1080 litrų šio kuro. Avarijos metu abu bakai atitrūko nuo automobilio ir buvo apgadinti.
Iš vieno ugniagesiai išsiurbė 180 litrų, o kitas jau buvo visiškai tuščias.
„Merkiui iškilo rimtas taršos pavojus. Nedelsdamas nuvažiavau į Merkinę, kur Merkys įteka į Nemuną. Abi upės neužšalusios. Nuo tilto ir nusileidęs prie pat kranto nepastebėjau jokių įtartinų teršalų dėmių ar dryžių. O grįžęs atgal į nelaimės vietą užlipau ant leduko, dengusio nuo upės smėliu atskirtą seklumą, ir įlūžau.
Mano batas iš karto aplipo iš kuro bakų išbėgusiu naftos produktu. Pragręžę eketes Alytaus ir Varėnos ugniagesiai susėmė dar apie 100 litrų dyzelino. Rytoj šioje užšalusioje seklumoje, kur vanduo stovi ir neteka į Merkį, toliau ieškosime teršalų. Čia jų dar gali būti likę apie 800 litrų. Laukia rimti darbai“, – pasakojo Č.Meržvinskas.