Židinių prekybos įmonei vadovaujantis verslininkas gimė po laiminga žvaigžde – jis sugebėjo greitai susiorientuoti ir išvengti kryčio į didelius betoninius luitus, gulinčius ant žemes prie S.Dariaus ir S.Girėno aerodromo.
Kauno aeroklubui priklausantis 1993 metų laidos italų gamybos dvivietis ultralengvosios klasės lėktuvas „Tecnam“ nukrito į šlaitą.
Piloto-mokinio licenciją turintis A.Matulis sąmonės po avarijos neprarado. Jis medikams skundėsi nugaros skausmais, tačiau pasekmės galėjo būti gerokai skaudesnės.
A.Matulis viliasi, jog po savaitės jis sustiprės ir toliau gydysis ne Kauno klinikose, namuose.
Verslininkas prie lėktuvų vairalazdės sėdo palyginti neseniai, anksčiau jis labiau domėjosi sklandytuvais.
A.Matulis šiais metais mėgino prasimušti į Kauno savivaldybę po Žaliųjų partijos vėliava, bet rinkimai susiklostė nesėkmingai.
Lėktuvo avarija įvyko pilotui baigiant treniruotę ir leidžiantis žemyn.
Sugedus orlaiviui, jis buvo nevaldomas apie pusę minutės.
Kol kas neaišku, kodėl sustojo „Tecnam“ variklis.
Tiksli gedimo priežastis gali paaiškėti tik po mėnesio, nuodugniai ištyrus variklį ir kitas orlaivio dalis, tačiau preliminari versija jau yra.
Nelaimė galėjo įvykti dėl gedimo kuro padavimo sistemoje.
„Galėjo sugesti benzino padavimo karbiuratorius“, – svarstė Kauno aeroklubo direktorius Algimantas Žentelis.