Nelaimė įvyko pirmadienį po vidurdienio, kai iš Estijos uosto Paldiskio
į Kapelskarą reguliariai plaukiojantis krovinių ir keleivių keltas
„Patria Seaways“ jau buvo uoste ir švartavosi prie krantinės.
Jūrininkai pasigedo vieno įgulos nario – antrojo mechaniko A.S. Vėliau
jis aptiktas negyvas lifte. Spėjama, kad vyriškis ten žuvo bandydamas
pašalinti kažkokį gedimą. Bet tai dar turi patvirtinti ir ekspertai.
Įgula apie nelaimę iškart informavo Kapelskaro uosto valdžią, policiją.
Atvykę į keltą pareigūnai apžiūrėjo įvykio vietą, apklausė „Patria
Seaways“ kapitoną, mechanikų tarnybos specialistus, kitus jūrininkus.
Kol keltas „Patria Seaways“ stovėjo Švedijos uoste, visus liftus,
kuriais naudojasi ir įgulos nariai, ir keleiviai, denio įrenginius,
mechanizmus apžiūrėjo tenykščiai laivybos ir technikos ekspertai.
Švedijos pareigūnų pradėto tyrimo dėl žmogaus žūties laive rezultatų,
ekspertų išvadų dėl kelto įrenginių saugumo „DFDS Seaways“ vadovybė
nežino. Žuvusiojo mechaniko kūnas į Lietuvą dar neatvežtas.
„Tokius tyrimus švedai atlieka kelias savaites. Darome viską, kad
žuvusiojo palaikai būtų kuo greičiau pergabenti į Lietuvą“, – kalbėjo
bendrovės „DFDS Seaways“ rinkodaros direktorius Vaidas Klumbys.
Jūrų keltas „Patria Seaways“ (ankstesnis pavadinimas – „Lisco Patria“)
daug metų plaukiojo iš Klaipėdos į Kylį (Vokietija) ir Karlshamną
(Švedija). Visi jo įgulos nariai – Lietuvos piliečiai.