Liudininkai teigia, kad ketvirtadienio vakarą „Audi“ vairuotojui nepasisekė, nes jis nepastebėjo, kad ledas prieš jo automobilį yra labai trapus, dalis jo buvo tiesiog sušalęs sniegas.
Iš pradžių įlūžo automobilio galinė dalis. Kai vyrai pabandė ištraukti mašiną su visureigiu, įlūžo ir priekis. Mašina paskendo iki langų. Savininkas ėmė svarstyti, ar apsimokės remontuoti.
Mašiną ištraukti pavyko tik penktadienį po pietų. Šią operaciją stebėjo būrys žmonių, o aplink vis tiek zujo automobiliai - adrenalino mėgėjų didžiulė eketė ir garsiai traškantis ledas nesutrikdė.
Pamario gyventojai įspėja, kad norint išbandyti ledą automobiliu, reikia rinktis specialiai pažymėtą trasą. Šią savaitę ledo kelią, kuris tęsiasi apie 1,5 kilometro, gairėmis nužymėjo ir ledo storį išmatavo rusniškiai turizmo verslininkai Simas Knapkis, Raimondas Plikšnys ir dar du seniūnijos darbininkai.
„Garantuojame, kad trasoje, kurią pažymėjome, yra dvidešimt ir daugiau centimetrų ledo storis, jis saugus ir pėstiems, ir važiuotiems. Bet prašytume nuo paženklintos trajektorijos nenukrypti, kad neatsitiktų kokia bėda...“, - perspėjo trasos rengėjai.
„Tarp Rusnės ir Šilutės užlietomis pievomis pernykšte kelių kilometrų ilgio trasa važiuoti šiemet pavojingiau, nes tuščios ertmės po ledo danga didelės, jos atsirado ir plečiasi potvyniui slūgstant. Žymiai saugiau nuo Šyšos kaimo per užšalusią zoną važiuoti link Rupkalvių kaimo lentpjūvės iki jos vedančia vieškelio trajektorija. Kelio ribos gerai matyti, o įstrigus ištraukti mašiną nebūtų bėdos“, - kalba vietiniai žmonės.
Važiavimas ten, kur eismas yra draudžiamas, važiavimas nepaisant pastatytų įspėjamųjų ženklų arba važiavimas žinant, kad automobilis bus apsemtas, nėra staiga ir netikėtai nutikęs įvykis. Draudimo kompanijų ekspertai įspėja, kad važiuodamas per apsemtus ruožus vairuotojas pats prisiima riziką, todėl žala taip apgadinto automobilio savininkui nėra atlyginama.
Kai įkrenta į vandenį, automobilis patiria vandens smūgį. Į variklį įsiurbiamas ne oras, o vanduo, todėl jis užgęsta. Vėliau įvyksta trumpasis jungimas variklio valdymo bloke ir visoje elektros instaliacijoje. Greičiausiai vanduo į saloną sunkiasi pro durelių ir kėbulo jungtis. Tarp variklio ir salono įrengta pertvara, tačiau ji nėra sandari, todėl netrukdo vandeniui skverbtis į vidų.
Automobiliai universalo ir hečbeko kėbulu skęsta greičiau nei sedanai, mat pastarųjų galinė dalis mažiau pralaidi vandeniui.
Anot ekspertų, skendusio automobilio neįmanoma visiškai išdžiovinti. Oksiduojasi laidai, sugenda visa elektronikos sistema. Remontui tenka paaukoti solidžią pinigų sumą.