Šis tyrimas buvo pradėtas gavus vienos Telšių bendrovės darbuotojos pareiškimą. Jį parašiusi moteris nurodė, kad „Perlo“ terminale į bendrovės sąskaitą pervedė 500 eurų.
Kaip paaiškėjo vėliau šie pinigai bendrovės sąskaitos nepasiekė. Negana to, per finansinę operaciją iš įmonės sąskaitos buvo paimti 500 eurų.
Pasak nukentėjusiosios, ji į Telšiuose esantį „Perlas Network“ terminalą atėjo liepos 20 dieną.
Terminalo darbuotojai telšiškė padavė 500 eurų ir paprašė juos įnešti į nurodytos bendrovės sąskaitą.
Kaip paaiškėjo vėliau, terminale vietoj įnešimo operacijos buvo pažymėta pinigų išėmimo operacija.
Tokiu būdu iš bendrovės banko sąskaitos buvo nuskaityta 500 eurų ir pasisavinti bendrovės darbuotojos paduoti 500 eurų.
Pinigų trūkumas bendrovės sąskaitoje buvo pastebėtas vėliau.
Pamanę, kad įvyko klaida, bendrovės vadovai kreipėsi į "Perlo" administraciją.
Kadangi šią piniginę operaciją atlikusi darbuotoja savo klaidos nepripažino, bendrovės vadovams neliko nieko kito, kaip tik kreiptis į policiją.
Pareiškėjai nurodė, kad patyrė 1000 eurų žalą.
„Faktas, kurį galime patikrinti ir įrodyti – terminale buvo atlikta 500 Eur išėmimo operacija. Ir klientei buvo pateiktas čekis su šios operacijos patvirtinimu, tą žinome, nes klientė pati čekį išsaugojo. Pretenzija buvo pareikšta praėjus jau daugiau nei mėnesiui po įvykio. Tiek klientė, tiek pardavėja tvirtai laikosi savo visiškai išsiskiriančių pozicijų. Bendradarbiaujame su policija siekdami išsiaiškinti įvykio aplinkybes“, – situaciją komentavo „Perlas+“ prekybos tinklo direktorius Tomas Razmus.