Kaip lrytas.lt sužinojo Vilniaus apskrities policijoje, ketvirtadienį apie 11 val. 15 min. buvo pranešta, kad L.Asanavičiūtės g. kilo konfliktas tarp parduotuvės „Rimi“ apsaugininko ir kliento. Saugos bendrovės „Grifs“ operatorė pranešė, kad prieš apsaugininką buvo panaudotas fizinis smurtas.
Pranešta, kad smurtautojas vietoje, greitosios pagalbos medikų niekas neprašė.
Kilus konfliktui, apsauga uždarė visą parduotuvė, gatvėje pradėjo rinktis žmonės.
Į įvykio vietą atskubėję policijos pareigūnai pradėjo aiškintis įvykio aplinkybes. Tačiau, pasak pareigūnų, smurto prieš apsaugos darbuotoją jie neįžvelgia, o į konfliktą įsivėlęs klientas paspruko.
Kaip policijai pasakojo 1973 m. gimęs apsaugininkas, žmonių srautai šioje parduotuvėje yra ribojami, žmonės laukia gatvėje. Tai esa labai papiktino vieną vyrą, kuris bandė patekti į parduotuvę jėga. Per konfliktą apsaugos darbuotojas pasijautė labai įžeistas, todėl jis nusprendė klientą sulaikyti.
Įvyko nedidelis susistumdymas, klientas išsisuko ir pabėgo. Tuo tarpu įžeistas apsaugininkas iškvietė kolegas ir policijos pareigūnus. Vyras pareigūnams atsuko vaizdo kamerų įrašą ir parodė nufilmuotą konfliktą. Tačiau pareigūnai teigia, kad net ir vaizdo įraše smurto prieš apsaugos darbuotoją nesimato.
Pasprukęs klientas nerastas, jo asmens duomenys yra nežinomi.
Ketvirtadienio incidentas įvyko parduotuvėje, kurioje spalio 19 d. kaukės nedevėjęs klientas peršovė apsaugos darbuotoją.
Reaguodama į įvykį parduotuvėje situaciją ketvirtadienį komentavo ir „Rimi Lietuva“ atstovė spaudai Gabrielė Šerėnienė.
„Artėjant šventėms stebime padidėjusį klientų skaičių mūsų parduotuvėse ir naudodamiesi proga norėtume priminti, kaip apsipirkti visiems yra saugiausia ir patogiausia. Mažesnėse parduotuvėse, kuriose pirkėjų srautas reguliuojamas krepšeliais, atsižvelgiant į prekybos salės plotą, vienu metu gali būti tik tam tikras skaičius pirkėjų. Tai reiškia, kad pasiekus maksimalią ribą pirkėjai turi palaukti lauke, kol galės patekti į parduotuvę. Šiandien Vilniuje, Asanavičiūtės g., esančioje „Rimi Vaivorykštė“ įvykęs apsižodžiavimas tarp kliento ir apsaugos darbuotojo buvo tokios situacijos pavyzdys. Primename, kad didžiosiose „Rimi“ parduotuvėse, kur patekti galima su Galimybių pasais, klientai į jas įeina greitai, lauke laukti nereikia, tad kviečiame į tai atsižvelgti, renkantis apsipirkimo vietą“, – lrytas.lt atsiųstame komentare cituojama G.Šerėnienė.