Prieš juos surinktų įkalčių ir kitos teismo medžiagos buvo tiek, kad viską prireikė gabenti vežimėliu.
Tarp 2014-ųjų rugsėjo ir 2015-ųjų lapkričio šios nusikaltėlių grupuotės nariai pavogė apie 30 sunkvežimių, dažniausiai Burgundijos ir Franškontė regionuose. Padaryta žala viršija 2 mln. eurų.
Vagys paprastai naudodavo tą patį scenarijų. Sunkvežimiai iš transporto bendrovių būdavo vagiami savaitgalio pradžioje, kad vagystę nukentėjusieji aptiktų kaip galima vėliau. Taip vagys turėdavo laiko su sunkvežimiais iš Prancūzijos pabėgti iki Lietuvos arba Vengrijos.
Dalis nusikaltėlių vis dėlto nespėdavo pasiekti kelionės tikslo ir būdavo sustabdomi už vogtų automobilių vairo.
Žandarams tai padėjo suprasti, jog reikalą jie turi su organizuota grupuote. Pasak „L‘Est Republicain“, nusikaltimus tyrę pareigūnai nustatė, jog vagystėms diriguoja Arminas Taraškevičius, Lietuvoje vadovaujantis vienai įmonei.
2018-ųjų balandį vyras, kuriam buvo išduotas europinis arešto orderis, turėjo Vilniaus oro uoste būti perduotas Prancūzijos teisėsaugininkams. Tačiau nuo to laiko jis lieka nepagaunamas.
Du A.Taraškevičiaus gaujos nariai kali Prancūzijoje ir į teismą buvo atvesti su antrankiais.
48 metų Nerijus Kasiuba, pavarde Plikis, buvo atsakingas už vairuotojų, kurie galėtų gabenti vogtus sunkvežimius, samdymą. Stipraus sudėjimo 36 metų Nerijus Mizgaitis buvo atsakingas už sunkvežimių vagystes.
Likusieji 8 teisiamieji prisidėdavo prie vagysčių arba varydavo vogtus sunkvežimius. Jie visi yra laisvėje ir tik du vairuotojai atvyko į Nansi teismą.
Kaltinamieji mėgino pasiaiškinti, jog visiškai nežinojo, kad varė vogtus sunkvežimius, bet vargiai įtikino: pavyzdžiui, vienas prisipažino, jog vairavo sunkvežimį, kurį tekdavo užvesti su atsuktuvu.
Prokuroro pavaduotojas pareikalavo įkalinimo bausmių nuo 2 iki 6 metų.