44 metų R. nepažįstamo vyriškio skambutis nesukėlė įtarimo. Moteris patikėjo džiugia žinia – esą ji laimėjo šaldytuvą.
Skambintojas teigė, kad moteriai tektų sumokėti gabenimo mokestį, tačiau šį reikalą galima sutvarkyti paprasčiau – papildyti sąskaitas „Labas” ir „Ežys”.
R. papildė sąskaitas 550 litų ir ėmė laukti šaldytuvo. Nesulaukusi žadėtojo prizo moteris bandė skambinti tariamiems loterijos organizatoriams, tačiau jie neatsiliepė. Dėl apgaulės ir patirtų nuostolių R. kreipėsi į policiją.
70-metę B. telefoniniai sukčiai mulkino dvi dienas. Pensininkė vykdė visus aferistų nurodymus. Vilkaviškietei paskambino prekybos centro „Ogmios” darbuotoju prisistatęs vyriškis.
Jis teigė, kad B. laimėjo telefoną: „Be to, mes organizuojame viktoriną. Jei jūs atspėsite, kiek kainuoja mobilusis telefonas, galite laimėti 10 tūkst. litų.”
Aferistas moteriai išvardijo tris kainas. Nesuvokdama, kad ją sukčiai vynioja aplink pirštą, pensininkė spėjo ir neva iš karto nurodė teisingą kainą. Vilkaviškietė patikėjo, kad laimėjo 10 tūkst. litų.
„Nuo šios sumos jums teks sumokėti mokesčius, tačiau jūs galite atsiskaityti papildę telefono sąskaitas”, – viliojo sukčiai auką į spąstus.
Vilkaviškietė, kuriai tariamas prekybos centro darbuotojas pažadėjo labai greitai pristatyti laimėtąjį telefoną ir tūkstančius, papildė „Labas” ir „Pildyk” sąskaitas ir aferistams per dvi dienas išleido 536 litus.
Kai moteriai kilo įtarimas, kad per ilgai jai neatveža prizų, ji bandė skambinti jos telefone likusiu tariamų loterijos organizatorių numeriu. Juo niekas neatsiliepė. Bet suvalkietė nenuleido rankų.
Ji susirado prekybos centro „Ogmios” telefoną ir paskambinusi pareikalavo pakviesti už loteriją atsakingą darbuotoją. Moteriai buvo paaiškinta, kad ji tapo sukčių auka.