Netylant kalboms apie branduolinio karo grėsmę – prieštaringas Visagino verslininkų sprendimas: „Taip graudu“

Norėdami sukurti kuo išskirtinesnį produktą ir patraukti potencialių klientų dėmesį, kartais verslininkai imasi ir gana kontroversiškų idėjų, kurias dalis žmonių gali suprasti ne visiškai taip, kaip buvo tikėtasi.

„Atomic past“ (angl. atominė praeitis) ir „bright future“ (angl. šviesi ateitis) – tokiais dviem skirtingais užrašais ant kojinių siūlo pasipuošti vietinis prekės ženklas „Visaga wear“, o ant jų vaizduojama atominė elektrinė bei milžiniškas ugnies kamuolys.<br> Lrytas.lt koliažas
„Atomic past“ (angl. atominė praeitis) ir „bright future“ (angl. šviesi ateitis) – tokiais dviem skirtingais užrašais ant kojinių siūlo pasipuošti vietinis prekės ženklas „Visaga wear“, o ant jų vaizduojama atominė elektrinė bei milžiniškas ugnies kamuolys.<br> Lrytas.lt koliažas
„Atomic past“ (angl. atominė praeitis) ir „bright future“ (angl. šviesi ateitis) – tokiais dviem skirtingais užrašais ant kojinių siūlo pasipuošti vietinis prekės ženklas „Visaga wear“, o ant jų vaizduojama atominė elektrinė bei milžiniškas ugnies kamuolys.<br>Visagino turizmo plėtros centro feisbuko nuotr.
„Atomic past“ (angl. atominė praeitis) ir „bright future“ (angl. šviesi ateitis) – tokiais dviem skirtingais užrašais ant kojinių siūlo pasipuošti vietinis prekės ženklas „Visaga wear“, o ant jų vaizduojama atominė elektrinė bei milžiniškas ugnies kamuolys.<br>Visagino turizmo plėtros centro feisbuko nuotr.
„Atomic past“ (angl. atominė praeitis) ir „bright future“ (angl. šviesi ateitis) – tokiais dviem skirtingais užrašais ant kojinių siūlo pasipuošti vietinis prekės ženklas „Visaga wear“, o ant jų vaizduojama atominė elektrinė bei milžiniškas ugnies kamuolys.<br>Visagino turizmo plėtros centro feisbuko nuotr.
„Atomic past“ (angl. atominė praeitis) ir „bright future“ (angl. šviesi ateitis) – tokiais dviem skirtingais užrašais ant kojinių siūlo pasipuošti vietinis prekės ženklas „Visaga wear“, o ant jų vaizduojama atominė elektrinė bei milžiniškas ugnies kamuolys.<br>Visagino turizmo plėtros centro feisbuko nuotr.
„Atomic past“ (angl. atominė praeitis) ir „bright future“ (angl. šviesi ateitis) – tokiais dviem skirtingais užrašais ant kojinių siūlo pasipuošti vietinis prekės ženklas „Visaga wear“, o ant jų vaizduojama atominė elektrinė bei milžiniškas ugnies kamuolys.<br>„Visaga wear“ nuotr.
„Atomic past“ (angl. atominė praeitis) ir „bright future“ (angl. šviesi ateitis) – tokiais dviem skirtingais užrašais ant kojinių siūlo pasipuošti vietinis prekės ženklas „Visaga wear“, o ant jų vaizduojama atominė elektrinė bei milžiniškas ugnies kamuolys.<br>„Visaga wear“ nuotr.
Visaginas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Visaginas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Visaginas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Visaginas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Visaginas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Visaginas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Jul 2, 2024, 7:57 PM

Panaši situacija nutiko ir Visagine, kur vietiniai kūrėjai nusprendė į prekybą paleisti kojines, ant kurių vaizduojamas atominės bombos sprogimas.

„Atomic past“ (angl. atominė praeitis) ir „bright future“ (angl. šviesi ateitis) – tokiais dviem skirtingais užrašais ant kojinių siūlo pasipuošti vietinis prekės ženklas „Visaga wear“, o ant jų vaizduojama atominė elektrinė bei milžiniškas ugnies kamuolys.

Būtent Visaginas garsėja jau nebeveikiančia, tačiau kadaise labai galinga buvusia elektrine, o neretai ir pats yra vadinamas paslaptingu „atominiu miestu“.

Tačiau pastaruosius kelerius metus pasaulis yra sukaustytas baimės dėl galimo branduolinio karo, kuriuo grasina Rusijos diktatorius Vladimiras Putinas.

Prekės ženklo atstovai įsitikinę, kad menas gali būti interpretuojamas skirtingai, tad kiekvienas žmogus gali siunčiamą žinutę taip pat suprasti skirtingai.

Savo ruožtu skelbimą socialiniuose tinkluose pamačiusi visaginietė abejoja, ar šiandieniniame kontekste tokios verslininkų idėjos apskritai yra priimtinos.

Liko nesupratusi

Savo pastebėjimais apie aptiktas neįprastas kojines su portalu lrytas.lt pasidalijo viena Visagine gyvenanti mergina.

Jai kilo klausimų, kodėl tokioje įtemptoje geopolitinėje situacijoje Visagino verslininkai pasirinko būtent tokį kūrybinį sprendimą.

„Visagino vietinis verslas su branduolinio sprogimo vizualizacija sukūrė kojines. Šiandieniniame kontekste dėl branduolinio ginklo panaudojimo grėsmės tai pasirodė taip graudu...“ – nusivylimo neslėpė visaginietė.

Ji tikino iki šiol tokių kojinių niekur nemačiusi, tad darė prielaidą, kad kūrėjai jas gaminti pradėjo neseniai.

„Kiek suprantu, tai yra kojinės-naujiena. Iki šiol jos buvo su tokiu lakonišku užrašu, kitokio modelio, be jokio „slogano“ ir tikrai be branduolinio sprogimo“, – aiškino mergina.

„Laikome tai savo sėkme“

Žinia apie šias kojines pasidalijo ir Visagino turizmo plėtros centras – tiesa, jas ne kritikavo, o pranešė, kad šiame centre jau galima kojines ir įsigyti.

„Džiugi naujiena! „Visaga.wear“ išgirdo mūsų ir jūsų prašymus, todėl skubame pranešti, kad mūsų lentynas vėl papildė kojinės „Visaga“.

Rekomenduojame įsigyti 2 kojinių poras ir jas miksuoti“, – skelbiama centro feisbuko paskyroje.

Kaip portalui lrytas.lt teigė Visagino turizmo plėtros centro turizmo vadybininkė Tatjana Dmitrijeva, panašu, kad „Visaga wear“ atstovų idėja dalies žmonių tiesiog buvo ne taip suprasta.

„Mūsų centras pagal konsignacijos sutartis pardavinėja Visagino menininkų, kūrėjų prekes. Šios kojinės yra Visagino jaunimo iniciatyvos produktas („Visaga.wear“). Ant kojinių nupieštas „sprogimas“.

Jį galima traktuoti dviprasmiškai, bet kūrėjai norėjo parodyti ne ginklo galią, o kad Visagino jaunimas sprogsta emocijomis (energija), pasiekimais ir kad jį matys visas pasaulis“, – taip ant kojinių nupiešto sprogimo prasmę paaiškino T.Dmitrijeva.

Visgi, anot Visagino turizmo ir plėtros centro atstovės, pabrėžtina, kad kojinėse vizualizuojamas reiškinys ir yra „sprogimas“, o ne atominė bomba.

„Beje, Visagine yra daugiau „atominių“ dalykų, tokių kaip „atominė“ pica restorane „III blokas“, parduotuvėse pardavinėjami fejerverkai ir taip toliau“, – komentavo T.Dmitrijeva.

Savo poziciją pateikė ir paties „Visaga wear“ atstovai – pasak jų, menas šiuo atveju gali būti interpretuojamas labai įvairiai.

„Ir kiekvienas jame randa savo prasmę bei žinutę. Jei mūsų dizainas sukelia emocijas ir skatina žmones susimąstyti bent akimirkai, laikome tai savo sėkme.

Mūsų tikslas – provokuoti žmones mąstyti ir diskutuoti“, – portalui lrytas.lt nurodė prekės ženklo atstovai.

Branduolinis ginklas – skaudi tema nuo pat 2022-ųjų vasario, kai Rusijai pradėjus plataus masto karą Ukrainoje, Kremliaus vadovas V.Putinas Vakarų šalims pradėjo šiuo grasinti.

Jau kurį laiką buvo kalbama ir apie tai, kad baimindamiesi galimo branduolinio karo kai kurių šalių lyderiai stokoja ryžto labiau padėti ir remti Ukrainą teikdami jai ginkluotę.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.