Mero teigimu, Vilniaus savivaldybė atliko tik koordinatoriaus vaidmenį, bandydama įtikinti akcijos organizatorius nukabinti reklamas.
„Komunikacija buvo organizuojama privačios iniciatyvos, mūsų visuomenininkų, kurie nuo pat karo antrosios bangos startavo su noru įsitraukti. Savivaldybė nei užsakė, nei derino, nei kitaip dalyvavo šioje akcijoje. Tai yra privatūs pinigai, tai yra privačios reklamos įmonės su savo stendais, kurios išnuomojo šią reklamą“, – Delfi TV pirmadienį teigė V. Benkunskas.
„Šioje vietoje mes užsiėmėme koordinatoriaus poziciją, bandant įtikinti (organizatorius nukabinti reklamas – ELTA). Naudoti prievartos priemonių negalėjome, nes tai yra grynai privati iniciatyva už privačias lėšas“, – pažymėjo sostinės meras.
V. Benkunsko teigimu, Vilniuje esančiuose lauko stenduose „Call Russia“ kampanijos reklamos jau yra pakeistos „Stand with Ukraine“ reklamų serijos plakatais.
„Mes savaitgalį komunikavome ir su reklamos teikėjais, ir su šios akcijos iniciatoriais. Pavyko vieniems kitus suprasti ir bent jau šiandieną Vilniuje ši reklama yra pakeista, ji daugeliu atveju pakeista „Stand with Ukraine“ serijos reklamų plakatais. Gal pavienės vietos yra, bet iš esmės tas reklamų kiekis, kuris masiškai buvo visame mieste publikuojamas, jis yra dingęs“, – sakė meras.
Vilniaus miesto savivaldybės vadovo nuomone, visuomenė, kritišai sureagavusi į „Call Russia“ reklaminę kampaniją, pasielgė tinkamai.
„Reakcija, kuri kilo visuomenėje... Matyt, akivaizdu, kad ne laiku, ne vietoje ir ne tais kiekiais buvo pasirinkta daryti akciją. Jeigu buvo siekis, kad tai taptų pagrindine NATO sammito komunikacine žinute, tai akivaizdu, kad visuomenė sureagavo, ir reikia pripažinti, kad sureagavo tinkamai“, – teigė V. Benkunskas.
ELTA primena, kad socialiniuose tinkluose kilus diskusijai apie akcijos „Call Russia“ tinkamumą, šeštadienį Vilniuje sugadinti keletas minėtą iniciatyvą skelbiančių reklaminių stendų.
Sostinės centre, Gedimino prospekte, vienas tokių stendų su užrašu „Ar skambinai Rusijai šiandien?“, buvo apvyniotas juoda celofanine plėvele.
Reaguojant į incidentus sostinėje, akcijos iniciatorius Tomas Balžekas šeštadienio vakarą savo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje pasidalijo įrašu, kuriame praneša, kad reklaminė kampanija stabdoma.
„Tai, kas buvo grįsta tik gerais ketinimais, sukėlė didelį visuomenės pasipriešinimą“, – teigė jis socialiniame tinkle.
Komentuodamas daug neigiamo visuomenės vertinimo sulaukusią iniciatyvą, jos autorius pripažįsta, kad ją rengiant klaidų vis dėlto išvengta nebuvo.
„Kartu pripažįstu, kad dabar planuojant komunikacijos kampaniją padaryta klaidų. Manau, kad komunikacijos žinutė turėjo būti aiškesnė, nekelti dviprasmiškų minčių, neva skatiname skambinti ir tartis su putinu. Kategoriškai atmetu tokias prielaidas ir intencijas“, – sakė T. Balžekas.