„Turbūt silpniausia vieta ir buvo tas aktyvumas sakant, kad apie mus rašo“, – „Žinių radijui“ teigė ministras.
Jis pažymėjo, kad pati praktika užsakyti leidiniuose straipsnius ar reklamą, didinančią valstybės žinomumą, nėra nieko blogo. Ministro teigimu, keistai bei dirbtinai atrodo politikų viešojoje erdvėje reiškiamas džiaugsmas tokiais straipsniais.
„Iš esmės ta praktika, kai tokiuose leidiniuose ir platformose vienaip ar kitaip šalys perka reklamą, yra natūralu. Žinomumas apie Lietuvą turi būti. Tad čia nieko blogo nematau. Tiesiog gal iš šono žiūrint atrodo keistai, kai gana dirbtinis džiaugsmas tokiais dalykais eskaluojamas“, – apibendrino S. Kairys.
ELTA primena, kad šią savaitę britų portalas „Financial Times“ skiltyje „Special Reports“ publikavo septynis straipsnius apie Lietuvą – valstybės laikyseną tarptautinėje erdvėje, pažangą finansinių technologijų sektoriuje, fotografų pasiekimus, Suvalkų koridoriaus situaciją, energetinę nepriklausomybę nuo Rusijos, krepšinio istoriją bei pirmąjį verslo vienaragį „Vinted“. Visgi antradienį naujienų portalas DELFI pranešė, kad tai buvo užsakyti straipsniai. Ekonomikos ir inovacijų ministerijai pavaldi viešoji įstaiga „Investuok Lietuvoje“ už šiai turinio kampanijai išleido 56,8 tūkst. eurų (su PVM).
Viešojoje erdvėje dėmesio ir kritikos susilaukė tai, kad Lietuvos politikai bei institucijos džiaugėsi „Financial Times“ dėmesiu Lietuvai, jos užsienio politika, nors, kaip pasirodė vėliau, pati publikacijų serija buvo apmokėta Lietuvos biudžeto lėšomis. Savo ruožtu portalo žurnalistas Richardas Milne pažymėjo, kad užsakovai neturėjo jokios įtakos tekstų turiniui.