„Norėta kaip geriau, išėjo kaip visada. Galiu tik pasakyti savo asmeninį pavyzdį – bendravau su daugybe žiniasklaidos priemonių pasaulyje, CNN, BBC, tuo pačiu „Financial Times“, ir niekada už tai nereikėjo mokėti.
Labai raginu išnaudoti visas galimybes populiarinti Lietuvą tais būdais, kurie yra prieinami. Manau, tai tikrai įmanoma padaryti, nes šiandien susidomėjimas Lietuva, jos požiūriu į įvykius Ukrainoje, Baltarusijoje, yra natūraliai didelis, ir galima sutaupyti valstybės pinigų tiesiog duodant interviu ir populiarinant mūsų požiūrį“, – nurodė G.Nausėda.
Šią savaitę britų leidinyje „Financial Times“ pasirodė Lietuvą pristatantis publikacijų ciklas.
Tarp publikacijų buvo ir interviu su premjere Ingrida Šimonyte, straipsnis apie Suvalkų koridorių, Lietuvoje vystomas technologijas, krepšinį ir net fotografiją.
Visgi naujienų portalas Delfi išsiaiškino, jog dėmesys Lietuvai šiame leidinyje atsirado ne šiaip sau, o dėl pasirašytos sutarties, tad publikacijos buvo apmokėtos. Apie tokias aplinkybes Lietuvos institucijos nepranešė.
Delfi skelbė, kad leidinys „Financial Times“ už paskelbtą leidinį apie Lietuvą gavo finansavimą iš agentūros „Investuok Lietuvoje“, už turinio kampaniją buvo sudaryta 56,8 tūkst. eurų (su PVM) vertės sutartis.