Anot bendrovės, įmonės logotipas ant oro baliono „Didžiajame šeimų marše“ panaudotas be „Ergo“ žinios, nesuderinus dėl dalyvavimo šioje akcijoje.
Įmonės Teisės ir atitikties departamento vadovė Baltijos šalyse Edita Borevičienė naujienų portalui lrytas.lt situaciją paaiškino plačiau.
„Oro balionas, ant kurio yra „Ergo“ logotipas, yra ne „Ergo“ nuosavybė, priklauso oreivių klubui. Su šiuo oreivių klubu įmonė turi reklamos paslaugų sutartį, kurioje buvo numatyti ir aptarti tam tikri jau anksčiau įvykę renginiai, kuriuose oro balionas pasirodė. Šių metų renginiai suderinti nebuvo“, – teigė E.Borevičienė.
Jos teigimu, bendrovė su oreivių klubu aptars bendradarbiavimo klausimus ir sieks, kad ateityje nepasikartotų panašios situacijos.
„Norime pabrėžti, kad „Ergo“ gerbia ir palaiko visus savo klientus bei turi nuostatą nedalyvauti politiniuose renginiuose“, – pabrėžė E.Borevičienė.
Šeštadienį sostinės Vingio parke įvykęs prieštaringai vertinamas „Didysis šeimos gynimo maršas“ baigėsi be didesnių incidentų, tačiau kontroversijos neišvengė.
Policijos skaičiavimu, į maršą susirinko apie 10 tūkstančių žmonių, kurie apspito pastatytą nedidelę sceną, kur aidėjo dažnai skandalingai vertinamų politikų ir visuomenės veikėjų pareiškimai.
Rimto policijos įsikišimo neprireikė, nors pareigūnai ir turėjo iš renginio išvesti čia protestuoti atėjusius jaunuolius, kurie nepritarė renginio idėjai ir požiūriui į šeimas. Juos lydėjo keiksmai ir šūksniai „gėda“.
Tiesa, policija vertins organizatorių atsakomybę dėl mitinge neužtikrinto atstumų laikymosi ir kaukių nedėvėjimo. Šios renginio detalės užkliuvo ir leidimą mitingui išdavusiai Vilniaus miesto savivaldybei, pirštu bedusiai ir į alkoholio vartojimo problemą renginio metu.
Plačiau apie įvykius „Didžiojo šeimos gynimo maršo“ metu skaitykite čia.