Šių metų sausio–kovo mėnesiais „Kantar“ atlikto skaitytojų auditorijos tyrimo metu internetu ir telefonu apklausta daugiau nei pusantro tūkstančio 16–74 metų Lietuvos gyventojų.
Kaip parodė rezultatai, vieno „Lietuvos ryto“ numerio vidutinė auditorija siekia beveik 112 tūkst. žmonių, o bendra dienraščio auditorija viršija 389 tūkst. – „Lietuvos rytas“ toliau neginčijamai pirmauja tarp šalies dienraščių.
„Lietuvos rytas“ išlieka populiarus tiek tarp skaitytojų vyrų, tiek tarp moterų. Pastarųjų vidutinė auditorija viršija 53 tūkst., o vyrų yra arti 59 tūkst.
Pagal amžiaus kategorijas dienraštį dažniausiai skaito 45–64 metų žmonės. Praėjusiais metais dienraščio vidutinė auditorija augo 55–64 metų amžiaus grupėje ir siekė 37,2 tūkst.
Naujo žurnalo šuolis
Dar šių metų sausį pasirodęs naujas „Lietuvos ryto“ priedas – savaitinis žurnalas „Savaitgalis“ jau gali didžiuotis puikiais rezultatais. Naujas ir modernus leidinys šeštadienį sujungė didelę skaitytojų auditoriją turintį savaitinį žurnalą „TV antena“ ir priedą „Gyvenimo būdas“.
50 tūkst. egzempliorių tiražu leidžiamas žurnalas įsiveržė tarp populiariausių savaitraštinių leidinių Lietuvoje: „Savaitgalio“ vidutinė skaitytojų auditorija siekia 80,5 tūkst.
Tarp vyrų leidinys užima trečią poziciją skaitomiausių savaitinių žurnalų sąraše (41,4 tūkst.).
Vidutinė pasiekta savaitraščio auditorija didžiausia 45–54 m. ir 55–64 m. amžiaus grupėse.
Žurnalo „Stilius“ bendra auditorija viršija 165 tūkst. skaitytojų.
Lrytas.lt veržiasi pirmyn
Naujienų portalui lrytas.lt balandžio mėnuo buvo neeilinis – pasiektas naujas skaitytojų aktyvumo rekordas.
Kasdien realių lankytojų skaičius vis dažniau perkopia pusės milijono ribą, o pagal vidutinę dienos auditoriją pastarąjį mėnesį lrytas.lt užsitikrino antrą poziciją skaitomiausių naujienų portalų sąraše.
Remiantis interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, balandį lrytas.lt vienintelis iš visų šalies portalų augino vidutinę dienos auditoriją: pagal šį rodiklį lrytas.lt užkopė į antrąją vietą su kiek daugiau nei 455 tūkst. vartotojų.
Bendras lrytas.lt realių vartotojų skaičius taip pat ūgtelėjo ir siekia daugiau nei 1,12 mln.
„Lrytas.lt gali džiaugtis su kiekviena diena vis didėjančiu skaitytojų praleidžiamu laiku portale. Užfiksuota, kad pastarąjį mėnesį vienas vartotojas vidutiniškai naršymui skyrė 2 valandas ir 6 minutes.
O tai leidžia mums pasidžiaugti antra pozicija tarp visų Lietuvos naujienų portalų“, – sakė portalo direktorius ir redaktorius Tautvydas Mikalajūnas.
Kaip rodo „Gemius“ pateikta statistika, lrytas.lt pagal apsilankymų skaičių (daugiau kaip 124 mln.) ir puslapių pervertimus (per 27,8 mln.) taip pat rikiuojasi antras.
„Tai yra rekordiniai skaičiai portalo lrytas.lt istorijoje. Sustoti neketiname – savo skaitytojams siūlysime dar daugiau įdomaus turinio, projektų, konkursų“, – kalbėjo T.Mikalajūnas.
Skaitytojai nenusivils
Gegužę portalas lrytas.lt pasitinka su išskirtiniais ir įdomiais projektais.
Projektas „Būkime sveiki“, rengiamas drauge su Pagalbos onkologiniams ligoniams asociacija POLA, yra skirtas onkologinių ligų prevencijai ir pacientų psichologinei būklei gerinti.
„Ačiū Jums už išties svarbią iniciatyvą! Nė vienas mūsų nenorėtume atsidurti tarp tų 50-ies, kurie kasdien išgirsta onkologinės ligos diagnozę.
Tačiau taip nutikus svarbu žinoti, kad esi ne vienas. Drauge – lengviau!“ – sakė POLA direktorė Neringa Žiakienė.
Kviečiame pavartyti ir specialų „Lietuvos ryto“ išleistą priedą „Būkime sveiki“, parengtą bendradarbiaujant su sveikatos priežiūros įstaigomis, ligoninėmis, farmacijos ir draudimo bendrovėmis.
Aistringiems „Eurovizijos“ gerbėjams lrytas.lt paruošė specialų totalizatorių „Eurovizijos TOP 10“. Skaitytojai kviečiami išrinkti „TOP 10“ šalių, kurios, jų manymu, varžysis finale.
Dalyviai, kurie bus atspėję arčiausius rezultatus, turės progą laimėti prizus.
Portalas kvies sekti naujienas tiesiai iš Roterdamo, kur įvykius nušvies naujienų portalo žurnalistė Agnė Mačiulytė. (LR)
Prenumeruoti „Lietuvos rytą“ galima internetu www.lrytas.lt/prenumerata, visuose „Lietuvos ryto“ ir Lietuvos pašto skyriuose bei visuose „Perlo“ terminaluose. Kartu su dienraščiu skaitytojai gauna žurnalus „Stilius“ (antradieniais), „Savaitgalis“, taip pat priedą „Rytai–Vakarai“ (šeštadieniais).