M. Jovaiša užsitikrino 43 tūkst. eurų sutartį. Jis pats sako, kad konkursas nesusijęs su „valstiečiais“, bet situacijos nekomentuoja.
Reikalavimuose nurodyta, kad tai turi būti „visuomenei žinomas ir pripažintas“ fotografas, jis turi būti publikavęs „foto tiražinių leidinių“, surengęs ne mažiau nei tris autorines parodas, publikavęs bent vieną 100 tūkst. vartotojų pasiekusią žinutę, turėti ne mažiau nei 10 tūkst. sekėjų.
„Čia yra labai aiškiai nutaikyta į konkrečius žmones, nes tokių fotografų yra tikrai mažai, jei iš viso jų yra, išskyrus Marių Jovaišą. Man atrodo, visi požymiai rodo, kad čia yra konkursas, kurio sąlygos parašytos vienam žmogui“, – teigė konservatorius Mantas Adomėnas.
Centro vadovas Saulius Liausa tikina, kad tokios sąlygos parengtos norint pritraukti jaunąją kartą, o konkurse dalyvavusi dar viena įmonė pasiūlė 65 proc. didesnę kainą.
Kaip skelbė 15min.lt, M. Jovaišos įmonės prisidėjo prie S. Skvernelio prezidento rinkimų štabo veiklos: dėl nuotraukų ir rinkiminių plakatų S. Skvernelis buvo sudaręs sutartį su M.Jovaišos įmone „MJ Projects“, per Estiją valdomoje M. Jovaišos įmonėje „PharmaNet“ buvo įdarbinti S. Skvernelio rinkimų štabo darbuotojai.
Pasak portalo, 2018-aisiais „PharmaNet“ laimėjo Valstybinių miškų urėdijos konkursą ir pasirašė su ja sutartį. Maksimali sutarties vertė – 36 tūkst. eurų. Kitą pirkimą 2018-aisiais „PharmaNet“ dar su dviejomis kitomis įmonėmis laimėjo Lietuvos oro uostuose.