Šiame restorane 2016 sausio 13-ąją pietavo tuometis bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka, bendrovės „Kauno tiltai“ valdybos pirmininkas Nerijus Eidukevičius ir buvęs koncerno „MG Baltic“ valdybos narys Raimondas Kurlianskis.
Pietauti susirinkę vyrai pirmiausia aptarė į Europą plūstančių pabėgėlių problemą. Pabėgėlių galimybes gyventi ir dirbti Lietuvoje jie vertino skeptiškai. „Jeigu „Kauno tiltai“ atsiveš trisdešimtmečių darbuotojų, atidarys mokymo centrą, jie mokysis, bet dirbti tikrai nedirbs“, – svarstė vienas pašnekovų.
Vėliau jie aptarė temą, kuri ir sudomino šio įrašo klausiusius tyrėjus – bendrovių „Kauno tiltai“ ir „Mitnija“ ieškinį „Lietuvos geležinkeliams“.
Dėl patirtų nuostolių atliekant darbus Vilniaus aplinkkelyje Kyviškės–Vaičiūnai verslininkai „Lietuvos geležinkeliams“ buvo pareiškę ieškinį, kuris iš pradžių siekė apie 2,8 milijono eurų (tuomet 10 mln. litų).
Verslininkai įrodinėjo, kad dėl netinkamo projekto jie atliko daugiau darbų, kurių nebuvo numatyta techniniame projekte, ir reikalavo už juos apmokėti, tačiau „Lietuvos geležinkeliai“ su tokiais reikalavimais kategoriškai nesutiko.
Nors bendrovių ieškinys tuo metu buvo nagrinėjamas Vilniaus apygardos teisme, susitikimo metu R.Kurlianskis prašė, kad „Lietuvos geležinkeliai“ sumokėtų bent dalį sumos už „Kauno tiltų“ ir „Mitnijos“ atliktus, tačiau nepripažintus darbus, kurių vertė – dešimt su puse milijono litų.
Šiame pokalbyje nuskambėjo ir vėliau kaltinamajame akte įrašyta R.Kurlianskio frazė: „Kokius keturis mes prarysim, kad viskas kultūringai atrodytų, bet dešimt mes nelabai prarysim“.
S.Dailydka teigė supratęs, jog R.Kurlianskis taip kalbėjo apie patirtus nuostolius, tiesiant kelio atkarpą Kyviškės-Vaičiūnai, nes ieškinys „Lietuvos geležinkeliams“ siekė 10 mln. litų. Kodėl buvo įvardinti ir keturi milijonai, S.Dailydka paaiškinti negalėjo.
„Mano žiniomis, rangovai atliko nemažai nenumatytų darbų, bet sunku pasakyti, kiek jie patyrė papildomų išlaidų“, – svarstė buvęs „Lietuvos geležinkelių“ vadovas. Prokuratūros kaltinime teigiama, jog R.Kurlianskis per tuometį Seimo narį Vytautą Gapšį bandė paveikti „Lietuvos geležinkelių“ valdybą, kad S.Dailydka įmonei vadovautų dar vien kadenciją.
S.Dailydka tikino, nei pareigūnų slapta įrašyto pokalbio metu, nei vėliau su R.Kurlianskiu tuo klausimu nekalbėjęs ir to neprašęs. „Aš seniai svarsčiau, kad artėjant pensijai, jau reikėtų palikti šį darbą, nebent likti dirbti kokiu nors patarėju.“
S.Dailydka prisiminė ir „Lietuvos geležinkelius“ kritikuojančius straipsnius, kurie pasirodė tuomečio europarlamentaro Antano Guogos iniciatyva, tačiau pats politikas apie tai kalbėti vengęs.
Buvęs „Lietuvos geležinkelių“ vadovas prisiminė vien pokalbį su A.Guoga, kuris kilęs iš to paties kaimo, kaip ir jo tėvas:
„Jis buvo toks susijaudinęs, kad net nenusivilko palto. Jis keistai elgėsi, sakė, kad aš esu geras žmogus, atsiprašinėjo, bet net neįvardino, ar buvo priverstas mus kritikuoti, ar tai darė savo noru“.