Nors buvęs „Lietuvos geležinkelių“ vadovas teigė verslininką Raimondą Kurlianskį sutikdavęs tik atsitiktinai, prokurorus sudomino 2016 metų sausio 13-ąją vykę jų pietūs.
Prie pietų stalo kartu su jais sėdėjo ir tuometis bendrovės „Kauno tiltai“ valdybos pirmininkas Nerijus Eidukevičius. S.Dailydkos teigimu, kartu papietauti pakvietė N.Eidukevičius, o jis tame neįžvelgęs nieko blogo.
S.Dailydka tikino, R.Kurlianskį pažinojęs dar nuo tada, kai šis verslininkas dirbo bendrovėje „Mineraliniai vandenys“, o tolesniais jo karjeros pokyčiais teigė nesidomėjęs.
S.Dailydka prisiminė, jog pietų metu buvo kalbama apie verslininkų ieškinį „Lietuvos geležinkeliams“. Ieškinys dėl neplanuotų išlaidų tiesiant vieną kelio atkarpą iš pradžių siekė apie 3,5 milijono eurų, (tuomet 12 mln. litų), o „Lietuvos geležinkeliai“ siekė bylą užbaigti taikos sutartimi.
Viena iš darbus atlikusių bendrovių buvo koncernui „MG Baltic“ priklausanti įmonė „Mitnija“. S.Dailydkos teigimu, bendrovė „Mitnija“ viena nėra dalyvavusi „Lietuvos geležinkelių“ skelbtuose konkursuose – įvairius projektus ši bendrovė vykdydavo su kitomis didelėmis įmonėmis „Kauno tiltai“, „Panevėžio keliai“.
Apie dvi valandas trukęs jų pokalbis restorane buvo slapta įrašytas, o garso įrašo planuota išklausyti teisme. Tačiau teismas nusprendė, jog jį turėtų girdėti ir trečiasis šio susitikimo dalyvis N.Eidukevičius. Teismas bandė susisiekti su šiuo verslininku, tačiau nepavyko nustatyti nei kur jis šiuo metu dirba, nei kur gyvena.
Byloje minima, jog koncernas „MG Baltic“ siekė, kad ilgametis „Lietuvos geležinkelių“ vadovas S.Dailydka šiai įmonei vadovautų dar vieną kadenciją, tačiau 2016 liepą jis išėjo į pensiją. S.Dailydka teigė iš tarnybos pasitraukęs ne tik dėl artėjančio pensijinio amžiaus. Po Seimo rinkimų jis pasijuto netekęs ir politinio palaikymo.
„Būdamas socialdemokratas negalėjau tikėtis, kad mane palaikys kita politinė jėga“, – kalbėjo ilgiau nei dešimt metų „Lietuvos geležinkeliams“ vadovavęs vyras.
Jis teigė tarnybos nebenorėjęs tęsti ir dėl sveikatos problemų: „Vadovauti transporto įmonei pradėjau nuo 23 metų, todėl atėjo laikas pailsėti“.
S.Dailydka „Lietuvos geležinkeliams“ vadovavo iki 2016 liepos. Netekęs politinio palaikymo, jis išėjo į pensiją: „Būdamas socialdemokratas negalėjau tikėtis, kad mane palaikys kita politinė jėga“.
Jis teigė tarnybos nebenorėjęs tęsti ir dėl sveikatos problemų: „Vadovauti transporto įmonei pradėjau nuo 23 metų, todėl atėjo laikas pailsėti“.
Teisme bus klausomasi ir pokalbio, kurio metu R.Kurlianskis esą prašęs tuomečio Seimo nario Vytauto Gapšio, kad padėtų S.Dailydką „Lietuvos tgeležinkelių“ vadovo poste išlaikyti dar vieną kadenciją. Teisiamųjų suole atsidūręs verslininkas tai kategoriškai neigė: Kas iš šio pokalbio rašė kaltinimus, tegul išsivalo ausis. Šiaip naudinga kartais išsivalyti ausis“.