Šypseną kėlė ne paties žmogaus atvaizdas, o užrašas: „Subrendęs krabas – geriau.“
Jokios paslapties nėra – V.Matijošaitis seniai pravardžiuojamas Krabu, nes tai siejasi su verslininką išgarsinusiu maisto gaminiu – krabų lazdelėmis.
Sunku spėlioti, kokią įtaką rinkėjų valiai padarė nuotaikingi plakatai, tačiau 2015-ųjų pavasarį V.Matijošaitis antrajame Kauno mero rinkimų ture šventė pergalę prieš konservatorių A.Kupčinską ir su kaupu atsirevanšavo pastarajam už nesėkmę pirmajame ture.
Dar po metų V.Matijošaitis vėl tapo rinkimų plakatų žvaigžde, kai iškėlęs nykštį ragino balsuoti už pergalę Seimo rinkimuose iškovojusių valstiečių lyderius – R.Karbauskį bei Vyriausybės vadovu paskirtą S.Skvernelį.
Pastarajam Kauno meras nuoširdžiai linki sėkmės ir prezidento rinkimuose. Kol kas dar tik neaišku, kokia vizualine forma pasireikš ta parama.
Pirmosios kadencijos metu V.Matijošaitis gavo tiek pelnytos, tiek nepelnytos kritikos, tačiau pokyčių mieste neįmanoma nepastebėti ir šiemet pavasarį jis mero rinkimus laimėjo neįtikėtina persvara jau pirmajame ture.
Nors Kaune kabojo keli neįsimintini V.Matijošaičio rinkimų plakatai, jis šįkart būtų šventęs pergalę net nepajudinęs piršto. Niekam nebereikia aiškinti, kas tas V.Matijošaitis ir kokios jo galios. Net Krabo pravardė nelabai limpa.
Atrodo, nemenkų pasiekimų tiek versle, tiek mero poste pasiekusio žmogaus vardas jau gali atnešti sėkmę ne tik paties V.Matijošaičio šeimos verslo imperijai.
Štai prekybos miestelis „Urmas“ socialiniuose tinkluose pradėjo platinti reklaminį plakatą, kuriame matyti užrašas „Būk savo namų Visvaldas“. Žvelgiant į piešinį galima spėti, kad reklamuojamos švaros prekės.
Daugeliui žmonių iškart kyla asociacijos su žinomiausiu Visvaldu Lietuvoje – Kauno meru V.Matijošaičiu. Galbūt jis už solidų honorarą tapo prekybos miestelio reklamos veidu?
Juk net krepšinio legenda A.Sabonis neatsispyrė pagundai už dosnų atlygį reklamuoti prekybos centruose „Lidl“ siūlomų gaminių. O gal „Urmas“ tiesiog yra mėgstamiausia V.Matijošaičio apsipirkimo vieta?
„Urmo“ rinkodaros vadovas J.Plenta bandė gudrauti aiškindamas, neva reklama su V.Matijošaičiu tiesiogiai nėra siejama, tai veikiau – žodžių žaismas, kuriuo siekiama atkreipti žmonių dėmesį.
„Visvaldas ir Kauno meras – tai tik viena galimų interpretacijų. Žodis turi ir daugiau reikšmių“, – tikino J.Plenta.
Žinoma, turi, tačiau verslininkai pasirinko būtent Visvaldą, o ne Traidenį, Žygimantą ar Vaišvilką.
Galima įrodinėti, kad santrumpa VM taip pat reiškia ne Visvaldą Matijošaitį, o vyriškus malonumus.
Pats Kauno meras tokiu pasirinkimu nebuvo sužavėtas, tačiau šįkart nusprendė nutylėti. Nors jokio įstatymo pažeidimo teisininkai šioje situacijoje neįžvelgtų, turbūt nelabai smagu matyti savo vardą šalia šepečio klozetui valyti.
Jeigu V.Matijošaičio darbais pelnyta šlovė nenunyks, netrukus ant parduotuvių lentynų galbūt išvysime „Visvaldo sviestą“, „Visvaldo makaronus“ ar virtą dešrą „Visvaldo pasirinkimas“.
Žinant pastarųjų rinkimų Kaune rezultatus, daugumos pirkėjų tokie pavadinimai neatgrasytų. Priešingai – gal net paskatintų atverti piniginę.
Kauno mero vardas puikiai tinka ir gaminiams, skirtiems užsienio rinkai. Štai Lenkijoje ir Vokietijoje tikrai neliktų nepastebėtas prekės ženklas „Wiswald“. Toks pavadinimas gražiai atrodytų net ant šaldytuvo ar televizoriaus.
Naujoji V.Matijošaičio kadencija Kauno mero poste kitą savaitę tik prasideda, todėl dabar dar galima tik spėlioti, kokiose aukštumose ar žemumose po ketverių metų atsidurs prekės ženklu tampantis jo vardas.