Trečiadienį sudaryta Lietuvos įvaizdžio strateginė taryba svarstys strateginius šalies įvaizdžio formavimo klausimus, teiks pasiūlymus dėl valstybės pristatymo užsienyje, imsis esminio vaidmens kuriant Lietuvos įvaizdžio strategiją.
Strateginei įvaizdžio tarybai vadovaus Vyriausybės kancleris Algirdas Stončaitis, į ją įeis ministerijų, Prezidentūros, žiniasklaidos, reklamos, turizmo, verslo asociacijų ir kitų grupių atstovai.
A. Stončaitis sako, kad ligšioliniai bandymai kurti Lietuvos įvaizdį buvo ne itin sėkmingi, nebuvo aiškios valstybės pristatymo krypties užsienyje, tad naujosios komisijos tikslas, anot jo, bus sukurti bendrą Lietuvos įvaizdžio strategiją, „kurioje atsispindėtų šalies vertybės, ryškūs mūsų tapatybės ženklai ir jie būtų atpažįstami pasaulyje“.
„Tai nebus „kabinetinė“ strategija, į jos kūrimą sieksime įtraukti kuo daugiau įvairių sričių profesionalų. Todėl ir startuojame su projektu #Lietuvos DNR, kurio pagrindinis tikslas – pakviesti visuomenę į diskusiją, išgryninti idėjas dėl Lietuvos pristatymo užsienyje“, – akcentuoja A. Stončaitis.
Strateginė įvaizdžio taryba spręs dėl prioritetinių užsienio rinkų sąrašo, nustatys šalies įvaizdžio formavimo prioritetus ir pagrindines kryptis, didelis dėmesys bus skiriamas svarbioms Lietuvai šventėms pasirengti, svarbioms valstybei datoms paminėti. Strateginė įvaizdžio taryba taip pat tvirtins tarpinius Lietuvos įvaizdžio strategijos dokumentus.
Pačią įvaizdžio strategiją rengs išorinis tiekėjas, tačiau visus esminius klausimus spręs ir sprendimus tvirtins Strateginė įvaizdžio taryba. Šalies įvaizdžio strategiją numatoma tvirtinti 2020-ųjų pradžioje, viešuosius pirkimus planuojama paskelbti kitų metų antrąjį ketvirtį. Projektas bus finansuojamas iš Europos Sąjungos lėšų.