Gyventojai šaukiasi pagalbos – po gaisro rūsyje kenčia visas namas

2018 m. lapkričio 30 d. 22:48
Lrytas.lt
Penktadienio vakarą lrytas.lt redakciją pasiekė susirūpinusios vilnietės (vardas ir pavardė redakcijai žinomi) laiškas. Moteris pranešė apie Šeškinės daugiabučio rūsyje kilusį gaisrą, kurį dėka greitai reagavusių gaisrinės darbuotojų pavyko numalšinti. 
Daugiau nuotraukų (4)
Dėl gaisro padarinių daugiabučio laiptinės gyventojai liko be elektros ir šildymo – negana to susidūrė ir su namą administruojančios bendrovės „Šilėja“ abejingumu. Šeštadienio popietę paaiškėjo, kad eletros tiekimas vis dar neatnaujintas.
Pateikiame skaitytojos laišką: „Apie 14 val. 30 min.. Šeškinėje, Čiobiškio g. 7 namo rūsyje kilo gaisras. Gaisrininkai labai greitai atvažiavo ir likvidavo gaisrą. Visame name dingo elektra, šildymas ir karštas vanduo.
Pradėjom skambinti į avarinę, ESO – sakė, kad „tai yra ne mūsų kompetencija“ ir skambintume į aptarnaujančią įmonę. Buvo 15 val. 30 min. ir „Šilėjos“ darbuotojai jau nebekėlė ragelio – nei administracija, nei technikai.
19 val. atvažiavo avarinė tarnyba ir pasigailėjo mūsų – pataisė šildymą. Iki dabar esame palikti be elektros – laiptinėje yra šeima su naujagimiu – ką jiems daryti?“, – retoriškai klausė daugiabučio gyventoja.
GaisrasESO^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.