Sostinės vairuotojai antradienio rytą prakeikė kelininkus, buvo ir prakirstų padangų

2018 m. spalio 16 d. 09:46
Papildyta
Vilniaus vairuotojai antradienio rytą prakeikė kelininkus. Žmonės įsitikinę, kad dėl kelininkų iš karto vienu metu pradėtų remontuoti gatvių ir taip didžiulės spūstys sostinėje dar labiau padidėjo. Maža to, antradienį jau pasigirdo žinių ir apie prakirstas padangas į aštrius išgramdytų duobių kraštus.
Daugiau nuotraukų (38)
Antradienio rytą vairuotojų niurzgėjimas, o kartais net ir garsūs keiksmai sklido mažiausiai iš trijų sostinės vietų - Laisvės pr., Ukmergės g. ir Ozo g. Čia nuo pat ankstyvo ryto susiformavo ilgiausios transporto spūstys. Vairuotojų manymu, taip nutiko dėl vienu metu pradėtų remontuoti ir išgremžtų gatvių važiuojant miesto centro link. 
„Ozo g. eismas vyksta itin lėtai, mašinos bando apvažiuoti išgramdytas vietas“, - pranešė vienas skaitytojas.
Dėl gatvės remonto eismo srautas itin sulėtėjo Buivydiškių g., nusidriekė per Rygos g. iki pat antros sankryžos su Taikos g. - apie 3 km. 
Net ir išvažiavus iš Ozo g. ir sukant miesto centro link, vairuotojai negalėjo judėti bent kiek greičiau - išgramdyta buvo ir Ukmergės g. Transporto grūstys čia driekėsi apie 5-6 km, buvo užkimštos ir aplinkinės gatvės.
Gana sudėtinga situacija susidarė Laisvės pr. Kelininkai gatvę tvarkyti pradėjo ties „Litexpo“ rūmais, tad transporto grūstis nusidriekė iki pat „Sodros“ pastato (apie 2,5 km), dėl avarijos ir sugedusio automobilio netoli Gerosios Vilties transporto žiedo užsikimšto Oslo g. ir vakarinis aplinkkelis.
Ankstyvą rytą dėl kelio remonto Laisvės pr. įvyko ir keli incidentai, pritraukę Vilniaus policijos dėmesį. Apie 7 val. pareigūnams buvo pranešta, kad į aštrius išgramdytos gatvės kraštus keli automobiliai prasipjovė padangas.
Liudininkai pranešė mažiausiai apie du tris nukentėjusius automobilius. Policijos patruliai patvirtino, kad bent vienas iš jų buvo „Audi“. Tačiau jo vairuotojas policijos pagalbos atsisakė, prakirstą padangą pasikeitė savo jėgomis.
Pasak pareigūnų, kelio darbai iš tiesų šiek tiek trikdo eismą. Tačiau darbų vieta tinkamai pažymėta, automobilių greitis čia apribotas iki 30 km/val. 
„Kai kurie vairuotojai tiesiog nestebi ženklų“, - konstatavo pareigūnai.
Esą važiuojant nustatytu greičiu ir jo neviršijant prakirstų padangų buvo galima išvengti.
Savivaldybė: aštrių braunų stengiamasi išvengti 
Prašydama pakomentuoti susidariusią situaciją, redakcija komentaro kreipėsi į savivaldybės įmonę „Grinda“. Ši klausimus perdavė savivaldybei ir trečiadienį baigiantis darbo dienai, praėjus kone pusantros paros, redakciją gavo atsakingų asmenų atsakymą apie tai, kas vyko Vilniaus gatvėse antradienio rytą.
Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas Arūnas Visockas visų pirma akcentavo, kad šiemet įvairiose sostinės seniūnijose bus sutvarkyta net 80 kilometrų gatvių, beveik 10 km iš jų žvyrkelių, sutvarkyta 350 įvažiavimų į daugiabučių namų kiemus, paklota apie 20 km naujų šaligatvių ir bus suremontuota 16 km susidėvėjusių. Tam skirtos rekordinės lėšos – 27 mln. eurų.
„Šiuo metu sostinėje tvarkomas ne tik Laisvės pr., Ozo ir Ukmergės, bet ir Parodų, Miškinių, Sausio 13-osios, Antakalnio, Oslo, Lazdynėlių, Pelesos, Džiaugsmo, Kaminkelio, Kauno Vokės, Olandų, Panerių, Sibiro, Markučių, Ramunių, Metalo ir kitos sostinės gatvės.
Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamentas nėra sulaukęs nei vieno gyventojo kreipimosi dėl žalos atlyginimo“, - rašoma A.Visocko atsakyme. 
Pasak savivaldybės atstovo, atnaujinat gatves, pirmiausiai turi būti nuimamas viršutinis asfalto sluoksnis ir, atsižvelgiant į tai, įrengiami nauji bortai. Pagal naujus gatvės bortus klojamas ir naujas asfalto sluoksnis. Tik tokia darbų eiga užtikrina, kad bus pasiektas efektyvus vandens nutekėjimas.
„Net ir nufrezavus viršutinį asfalto sluoksnį, likusi kelio danga išlieka pakankamai lygi ir aštrios briaunos gali būti nebent ruožo pradžioje ir pabaigoje, tačiau net ir šiose vietose stengiamasi to išvengti.
Jei asfaltas būtų frezuojamas ir iš karto klojamas naujas sluoksnis atkarpomis, tuomet atsirastų net keletas sujungimų, o naudojant tokią technologiją kaip dabar galima pakloti ištisinį asfalto sluoksnį visoje remontuojamoje atkarpoje, nenukenčia ir darbų greitis. Be to, dėl tam tikros specifikos skirstyti darbus į atskirus segmentus taip pat nėra galimybės. Pavyzdžiui, negalima iš pradžių pakeisti bortus, o tada imtis asfalto sluoksnio. Turi būti išlaikoma darbų seka.
Visose gatvėse bus paklota nauja danga, pakeisti kelio bortai ir atnaujintas ženklinimas. Atnaujinant gatves visuomet stengiamasi sudaryti kuo mažiau nepatogumų eismo dalyviams, todėl remonto darbai vyksta ne tik dienomis, bet ir naktimis, savaitgaliais.
Tvarkomose gatvėse įrengti laikini įspėjamieji kelio ženklai „Nelygus kelias“, automobilių greitis ribojamas iki 30 km/val., taip pat nukreipiamosios gairės bei informaciniai stendai. Gatvės remonto darbų eiga ir dangos būklė yra tikrinami kiekvieną dieną, laikantis laikinų kelio ženklų greičio apribojimų automobilio apgadinimo tikimybė yra labai maža.
Vairuotojai turi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų. Visus darbus sostinės gatvėse planuojama pabaigti iki gruodžio mėnesio“, - teigia A.Visockas.
grūstisVilniuskelininkai
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.