M.O’Leary netrukus pareiškė pajuokavęs, o rinkodaros specialistai gyrė „Ryanair“ vadovą už netradicinį būdą išsiskirti rinkoje.
Tuo metu K.Navickas dar neprisipažino šmaikštavęs, kai pasiūlė nuo 2020-ųjų neįleisti į didžiųjų šalies miestų centrą automobilių, kurių ratus suka dyzelinis variklis, – esą būtina mažinti aplinkos taršą.
Vairuotojai nespėjo atsitokėti nuo tokio pareiškimo, o iš Aplinkos ministerijos gyventojus pasiekė nauja žinia – nuo 2029 metų numatomos sankcijos už malkų ir kitokio kietojo kuro naudojimą tose vietovėse, kuriose yra galimybė prisijungti prie centralizuotai tiekiamos šilumos tinklo.
Oro taršos mažinimo plano projekte numatyta į tokių žmonių namų kaminus įtaisyti temperatūros matuoklius – nuotolinius jutiklius ir apmokestinti pagal kūrenimo kietuoju kuru laiką.
Kuo ilgiau būtų malkos deginamas senoje krosnyje, tuo didesni skaičiai atsirastų sąskaitoje.
Galbūt sostinės Žvėryno rajone įsikūrusi viena turtingiausių Lietuvos moterų L.Lubienė ar Kauno Žaliakalnyje gyvenantis krepšinio legenda A.Sabonis mokesčių už židinio naudojimą net nepastebėtų, bet jų kaimynų biudžete jauki ugnelė šaltą rudens vakarą gali atverti didelę skylę.
Jeigu šie planai būtų įkūnyti, K.Navickas draudimų lenktynėse, ko gero, pralenktų šioje srityje neregėtų aukštumų pasiekusį sveikatos apsaugos ministrą A.Verygą.
Tiesa, įsismaginusiam ir paniką sėjančiam aplinkos ministrui gali nepavykti tapti laimėtoju.
Mat jį ėmė stabdyti valdančiųjų šulai premjeras S.Skvernelis ir Seimo pirmininkas V.Pranckietis, supratę, kad K.Navicko užmojai atbaido valstiečių rėmėjus.