„Imsimės tiek techninių, tiek organizacinių priemonių, skirtų ir paties mašinisto kontrolei. Per vasaros atostogas, kuomet būna mažiausi žmonių srautai, funikulierių remontuosime. Svarstome apie galimybę mašinisto darbo vietoje įrengti stacionarų alkotesterį, panašų į tokį, kokie būna automobiliuose“, – savivaldybės pranešime cituojamas „Kauno liftų“ vadovas Jonas Guzavičius.
Jis antradienį susitiko su Kauno meru Visvaldu Matijošaičiu ir aptarė, kaip ateityje išvengti panašių nelaimių.
Birželio 8 dieną per avariją Kauno Žaliakalnio funikulieriuje nukrito jo vagonas, kuriuo kėlėsi per trisdešimt moksleivių iš Šiaulių. Aštuoni vaikai patyrė sumušimus, viena moksleivė buvo gydoma ligoninėje, ji, savivaldybės duomenimis, iš ligoninės išleista praėjusios savaitės pabaigoje.
Nustatyta, kad funikulierių valdęs mašinistas buvo neblaivus – jam nustatytas 0,69 promilės girtumas. Vyras sulaikytas, jam pareikšti įtarimai dėl nesunkaus sveikatos sutrikdymo policijos atliekamame ikiteisminiame tyrime.
Žaliakalnio funikulierius 1993 metais buvo privatizuotas, o 2003 metais jį įsigijo ir iki šiol eksploatuoja privataus kapitalo įmonė „Kauno liftai“.
Pasak savivaldybės, po šios nelaimės domėtasi ir kito istorinio Kauno funikulieriaus Aleksote saugumu: jį eksploatuoja savivaldybės bendrovė „Kauno autobusai“.
1931 metais pradėjęs veikti Žaliakalnio funikulierius yra vienas iš dviejų tokių keltuvų Kaune, pirmasis mieste ir Lietuvoje, vienas seniausių veikiančių keltuvų Europoje.