„Asmeniui, atvykus į komisariatą ir paspaudus iškvietimo mygtuką, automatiškai bus sujungiama su Kauno apskrities policijos Operatyvaus valdymo skyriuje dirbančiu policijos pareigūnu, kuris atsiliepęs į skambutį, bendraus su skambinančiu asmeniu. Išsiaiškinęs, kokios paslaugos asmuo pageidauja, įvertinęs situaciją, suteiks gyventojui reikiamą pagalbą ir informaciją realiu metu“, – pasakoja Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato viršininkas Darius Žukauskas.
Būtent jis pagal Nyderlandų pavyzdį inicijavo šio interaktyvaus policijos paslaugų teikimo kambario įgyvendinimo projektą
Lietuvos policijos generalinio komisaro pavaduotojas Edvardas Šileris teigė norintis policijos pareigūnų teikiamas paslaugas priartinti kuo arčiau žmonių: „Sieksime tobulinti ir epolicija.lt sistemą, kad gyventojai mobiliosios programėlės ar kompiuterio pagalba galėtų pateikti pareiškimą, sulaukti reikiamos pagalbos ir gauti gyvas konsultacijas“.
Nuotoliniu būdu valdomas gyventojų priėmimo kambarys leis gyventojams dar operatyviau dalintis informacija, pranešti apie pažeidimus ir pateikti įvairius prašymus, susijusius su policijos teikiamomis paslaugomis.
Atvykę gyventojai tiesiog galės ateiti į komisariatą, kur nuotoliniu būdu pareigūnas įleis į interaktyvųjį kambarį ir su juo bendraus nuo pat pirmos minutės. Šiame kambaryje bus visa reikalinga elektroninė įranga, užtikrinanti kokybišką paslaugos teikimą: plačiaekraniai kompiuterio ekranai, spausdintuvas, skeneris, vaizdo kameros. Viename iš ekranų gyventojas matys su juo bendraujantį policijos pareigūną.
Šiuo metu tai vienintelis toks Lietuvoje veikiantis interaktyvių policijos paslaugų kambarys. Neatmetama galimybė ateityje ir kituose policijos komisariatuose įrengti tokius visą parą veikiančius interaktyvius kambarius.