Laidoti tėvo vykusią moterį skrydžių bendrovė paliko Kaune: lėktuve neliko vietos

2017 m. rugpjūčio 5 d. 14:05
Žinia apie Airijoje mirusį tėvą Prienų gyventojai Vaidai Radvilavičienei dviguba jėga smogė sužinojus, kad bendrovės „Wizz Air“ lėktuve jai neliko vietos. 
Daugiau nuotraukų (8)
Sužinojusi apie netikėtą tėvo mirtį V.Radvilavičienė į Airiją susiruošė su savo 3 ir 11 metų vaikais. Bilietus prieniškei nupirko Airijoje gyvenanti sesuo. 
Ji penktadienį vakare ketino skristi bendrovės „Wizz Air“ lėktuvu iš Kauno į Belfastą. 
Atvykusi į Kauno oro uostą moteris atliko skrydžių registraciją. Ant vaikų įsodinimo pasų buvo nurodytos konkrečios vietos lėktuve, o ant V.Radvilavičienės – užrašas, kad vietos bus nurodytos lipant į lėktuvą. 
Registraciją atlikusi moteris svarstė, kad lėktuve turėtų atsirasti laisva vieta. 
Atlikus visus formalumus paaiškėjo, kad prieniškei vis tik vietos lėktuve neliko. Didžiausia tikimybė, kad ji tapo vadinamojo „overbookingo“ auka. 
Dauguma oro bendrovių parduoda daugiau bilietų negu lėktuve yra vietų, nes dažniausiai atvyksta ne visi bilietus nusipirkę keleiviai. 
Tradicinės oro bendrovės tokiais atvejais pasiūlo skydį verslo klase arba išskraidina kitų bendrovių lėktuvais. Žemų kaštų skrydžių bendrovės dažniausiai tik grąžina pinigus už bilietus arba siūlo skrydį kitą dieną.
„Artimiausia diena skrydžiui – pirmadienis, tačiau atsisveikinimas su tėčiu vyks jau sekmadienį“, – kalbėjo V.Radvilavičienė, kurią naujienų portalo lrytas.lt žurnalistas Kauno oro uoste sutiko penktadienį po vidurnakčio. 
Visi kiti siūlomi skrydžiai į Airiją – tik su tarpiniais nusileidimais ir už juos reikia papildomai sumokėti. 
„Šiuo metu aš negaliu nusipirkti naujų bilietų sau ir vaikams, tačiau oro uoste neišgirdau jokio pasiūlymo. Man patarė skambinti į „Wizz Air“ atstovybę“, – kalbėjo V.Radvilavičienė.
Pavargę jos vaikai vaikai užmigo automobilyje, kuris stovi mokomoje oro uosto zonoje ir dar didina sąnaudas. 
Moteris nesuvokia, kodėl oro bendrovė neįvertino ypatingos situacijos ir nepasistengė surasti vietos lėktuve, skrendančiame į Belfastą. 
„Galbūt būtų atsiradę žmonių, kurie už kompensaciją būtų sutikę palaukti porą dienų ir užleisti vietą lėktuve.
Manęs kompensacija nedomina, man reikia nuskristi į tėvo laidotuves“, – sunkiai tramdydama jaudulį kalbėjo moteris.
„Wizz Air“ atstovų atsiųstame komentare pripažįstama, kad bendrovė kartais parduoda daugiau bilietų negu lėktuve yra vietų. 
„Siekdama, kad patys populiariausi maršrutai būtų prieinami kuo daugiau žmonių ir neliktų tuščių sėdimų vietų nepasirodžius keleiviams, bendrovė „Wizz Air“, remdamasis aviacijos verslo praktika ir taikomais vartotojų apsaugos teisės aktais, leidžia labai nedidelį rezervacijų užsakymo perviršį“, – rašoma pranešime.
Esant situacijai, kai visi bilietus įsigiję keleiviai registruojasi skrydžiui, į lėktuvą nepatekusiems klientams automatiškai pasiūloma bilietų rezervacija kitam skrydžiui numatytu maršrutu, skrydis kitu „Wizz Air“ maršrutu arba pilna įsigytų bilietų kompensacija. 
Su „Wizz Air klientais, patyrusiais nepatogumų tokioje situacijoje bei užpildžiusiais specialią pretenzijos formą, susisiekia bendrovės Klientų aptarnavimo departamento darbuotojai ir pagal ES reglamentą įvertinę susidariusią situaciją, suteikia visą reikalingą pagalbą. 
„Oro bendrovė nuoširdžiai atsiprašo visų klientų, kurie patyrė nepatogumų dėl neįvykusios kelionės ir užtikrina, kad darys viską, kad būtų priimti keleiviams geriausi sprendimai“, – pareiškė „Wizz Air“ atstovai. 
Wizz AirKauno oro uostaskeleiviai
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.