Dar viena diskusija apie elingo pritaikymą surengta bendrovėje „Klaipėdos laivų remontas“, kurios teritorijoje yra šis statinys.
Jau ir dabar šią vietą mėgsta klaipėdiečiai, ypač jaunimas, vasarą pasigrožėti Kuršių mariomis ir praplaukiančiais laivais traukia daug žmonių.
Archeologai jokių apribojimų šiai teritorijai neteiks – mat kažkada elingo vietoje telkšojo vanduo ir senojo kultūrinio sluoksnio čia nėra.
Paveldosaugininkai taip pat nekelia didesnių reikalavimų, tik nori, kad įrenginys būtų išsaugotas. Svarbiausia, kad elingo sprendiniai sietųsi su šalia esančia piliavietės teritorija.
Diskusijose akcentuota, kad elingas ir jame esantis slipas – jūrinio miesto reliktai, tokie jie ir turi likti.
Pasiūlymų, kuo turėtų virsti elingas, būta įvairių: čia galėtų būti laivo formos viešbutis, lauko kino teatras, koncertų ir konferencijų salės, kavinės ir barai su puikiais vaizdais, vieta jūriniams renginiams, įvairiems fetivaliams ir pan.
Visa tai – ateitis. O kol kas siūlyta bent apšviesti elingą.
„Šios teritorijos panaudojimo galimybės – begalinės. Nereikėtų atmesti net pačių netikėčiausių siūlymų. Elingas turi tapti miesto vizitine kortele“, – sakė Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.
P.W.Lindenau laivų statykla Klaipėdoje pradėjo veikti beveik prieš šimtą metų. Čia buvo statomi keleiviniai garlaiviai, ledlaužiai, vilkikai, keltai, baržos. 1922 m. į vandenį nuleistas pirmasis keleivinis garlaivis „Cattaro“. Gamykla itin suklestėjo 1930-1936 metais. Prasidėjus antrajam pasauliniam karui laivų statykla iškelta .1945 m. ji pradėjo veikti Kylio mieste (Vokietija).