Kaip rašoma KAM pranešime, sausio 25 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai tris kartus buvo pakelti atpažinti ir palydėti tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros skridusius Rusijos Federacijos karinius orlaivius An-26 ir Su-24.
Orlaiviai An-26 ir Su-24 skrido iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. An-24 skrido pagal planą, ryšį su skydžių valdymo centrais palaikė, skrido su įjungtu atsakikliu.
Su-24 skrido pagal planą, tačiau ryšio su skrydžių valdymo centrais nepalaikė ir skrido su išjungtu atsakikliu.
Kitas An-24 skrido iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį pagal planą ir palaikė ryšį su skrydžių valdymo centrais, bet skrido su išjungtu atsakikliu.
Sausio 29 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai buvo kartą pakelti atpažinti ir palydėti tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį skridusį Rusijos Federacijos karinį orlaivį An-12.
Orlaivis skrido pagal planą, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė, skrido su įjungtu autoatsakikliu.
Aviacijos bazėje greta Šiaulių šiuo metu dislokuoti Nyderlandų kariai su keturiais naikintuvais F-16 „Fighting Falcon“.
Nyderlandų kariai NATO oro policijos misiją atlieka jau trečią kartą. Pirmąją misiją Nyderlandų kariai atliko 2005 m. su naikintuvais F-16 „Fighting Falcon“ iš Šiaulių Aviacijos bazės, antrąją 2014 m. su naikintuvais F-16 „Fighting Falcon“ iš Lenkijos Malbork bazės.
Estijos Amari bazėje dislokuoto Vokietijos karinių oro pajėgų kontingento kariai, budintys su keturiais naikintuvais „Eurofighter Typhoon“, šiuo metu yra likę antrai misijai iš eilės.