Įstatymo projekto tikslai – į Lietuvos teisę perkelti nuostatas, reglamentuojančias žalos, padarytos konkurencijos teisės pažeidimais, atlyginimą, kad nukentėję fiziniai ir juridiniai asmenys (verslas) Lietuvoje turėtų ne mažiau palankias galimybes reikalauti visos konkurencijos teisės pažeidimais padarytos žalos atlyginimo.
Kaip nurodoma Europos Komisijos ataskaitoje, nukentėję asmenys ES kasmet dėl neveiksmingo privataus konkurencijos teisės įgyvendinimo negauna apie 23 milijardus eurų kompensacijų.
Vertinant kitais skaičiais, vien dėl kartelinių susitarimų (pavyzdžiui, susitarimų dėl kainos nustatymo) vartotojai ir kiti nukentėję asmenys ES kasmet patiria nuo 13 iki 37 milijardų eurų tiesioginių išlaidų.
Įstatymo projektu siekiama reglamentuoti specialias konkurencijos teisės pažeidimais padarytos žalos atlyginimo normas, kurios sudarytų didesnes galimybes nukentėjusiems asmenims įrodyti pažeidimą (neteisėtus veiksmus) ir dėl jo patirtą žalą. Taip pat siūloma patikslinti Konkurencijos įstatymo nuostatas, kad Suteiktos valstybės pagalbos registras būtų viešas.
Komitetas pritarė Seimo narių grupės pasiūlymui, kuriuo siekiama padidinti Konkurencijos tarybos finansavimą.
Siūloma numatyti, kad už pranešimų apie koncentraciją nagrinėjimo paslaugų teikimą ūkio subjektai mokėtų ne rinkliavas į valstybės biudžetą, o užmokesčius Konkurencijos tarybai, kadangi esamas valstybės rinkliavų reglamentavimas neužtikrina realių itin sudėtingo pobūdžio Konkurencijos tarybos darbo nagrinėjant tokius pranešimus ir prašymus, sąnaudų padengimo.
Siekiant teisinio reguliavimo suderinamumo, komiteto nariai įregistravo atitinkamas Rinkliavų įstatymo pataisas (Nr. XIIIP-212), kurios turėtų būti priimamos kartu su Konkurencijos įstatymo pakeitimo įstatymo projektu.