„Ji tuo momentu jautėsi teisi. Pasistengėme, kad kai kurį laiką ji nedirbtų ir galėtų atsigauti. Įvykis tuomet buvo nuolat eskaluojamas ir jai buvo nemalonu. Šiuo metu moteris toliau dirba“, – sakė BPC viršininkas Audrius Čiuplys.
Pasak viršininko, didžiausia problema, kad pokalbio metu darbuotoja neįsiklausė ir neišgirdo, kas jai sakoma. „Ji pradėjo ieškoti Kauno policijos numerio, matyt, čia buvo jos didžiausia klaida. Ji perdavė žmogui numerį ir teisingą, bet jis matyt suklydo rinkdamas“, – kalbėjo viršininkas.
BPC su policija sujungia tik karštų įvykių metu. Šis įvykis pakaunėje ir buvo būtent toks, todėl darbuotoja turėjo sujungti tiesiai su policija, o ne ieškoti Kauno policijos kontaktų.
Praeitais metais spalio 12 dieną prieš susiduriant lengvajam automobiliui ir sunkvežimiui, automobilį kurį laiką sekęs kitos mašinos vairuotojas prašė pagalbos, tačiau jos sulaukti nepavyko. Daugelis smerkė operatorę, nenorėjusią avarijos liudininko sujungti su kelių policija.