Kaip pranešė Panevėžio miesto savivaldybė, taryba
ketvirtadienį patvirtino naują administracijos struktūrą ir
didžiausią etatų skaičius, kuris yra 25 etatais mažesnis nei iki
šiol – 245.
„Prieš pradedant veikti naujajai struktūrai laukia keli
mėnesiai intensyvaus darbo formuojant detalias skyrių ir darbuotojų
funkcijas. Šį darbą atliksime kartu su specialistais,
konsultuosimės su darbuotojų profesine sąjunga ir, esu tikras,
pasieksime gerų rezultatų“, – sakė savivaldybės
administracijos direktorius Tomas Jukna.
Pertvarkoje numatoma, kad iš dabartinių 27 skyrių liks 17.
Architektūros ir urbanistikos bei Kultūros paveldo skyriai
sujungiami į Miesto planavimo ir architektūros; Miesto ūkio,
Statybos ir statinių priežiūros bei Ekologijos skyriai – į
Miesto infrastruktūros. Vietoj Kanceliarijos, Personalo, Ūkio ir
eksploatavimo skyrių steigiamas Vidaus administravimo; Finansų ir
biudžeto, Investicijų skyrius – Strateginio planavimo,
investicijų ir biudžeto skyrius; Ryšių su visuomene bei Užsienio
ryšių skyrių – Komunikacijos; Teisės bei Viešosios tvarkos ir
kontrolės skyrių – Teisės ir viešosios tvarkos; Socialinės
paramos ir Sveikatos skyrių – Socialinių reikalų. Į Švietimo ir
jaunimo reikalų skyrių jungiamas dabartinis Švietimo skyrius ir
vyr. jaunimo reikalų koordinatorius.
Panaikintas Civilinės saugos skyrius, tačiau išsaugomos dvi jo
pareigybės, taip pat panaikinamas Ekonomikos ir turto valdymo
skyrius, jo funkcijas perkeliant į naujuosius Miesto planavimo ir
architektūros, Miesto infrastruktūros, Strateginio planavimo,
investicijų ir biudžeto, Socialinių reikalų skyrius.
Restruktūrizacija nepalies septynių skyrių: E. plėtros
(pakeistas pavadinimas iš Informacinės visuomenės plėtros),
Centralizuoto vidaus audito, Buhalterinės apskaitos, Viešųjų
pirkimų, Civilinės metrikacijos, Kultūros ir meno, Sporto, Vaiko
teisių apsaugos.
Naujoji administracijos struktūra įsigalioja balandžio 1
dieną.