Atmynę dviračiais Kauno vadovai pristatė atsakymą į visiems miestiečiams rūpimą klausimą – kaip atrodys Laisvės alėja po rekonstrukcijos.
„Laisvės alėjoje automobiliams vietos neliks, ji bus skirta pėstiesiems. Dviračių takas joje taip pat išliks“, – penktadienio rytą vykusio pasitarimo rezultatus pristatė P.Mačiulis.
Kauno meras V.Matijošaitis kritikavo rekonstrukcijos projekto autoriaus Šarūno Kiaunės idėją atsigręžti į praeitį ir įrenti bėgius, kuriais galėtų važiuoti elektrinis tramvajus. Tarpukariu iš tiesų čia buvo bėgiai, kuriais riedėjo konkė.
„Manau, jog bėgių nebus. Nes jie buvo įrengti tada, kai Laisvės alėja buvo transporto zona. Bėgiai važiuojančiam transportui netrukdė, tačiau dabar jie gali kelti nepatogumų pėstiesiems“, – akcentavo V.Matijošaitis.
Vicemeras S.Kairys pastebėjo, jog konkės, kaip atgyvenusios transporto priemonės buvo atsisakyta dar tarpukariu 1929 metais, tad jos atgaivinimas būtų žingsnis atgal.
Kauno meras V.Matijošaitis minėjo, jog ateityje Laisvės alėjoje tikriausiai kursuos elektrinė transporto priemonė guminiais ratais. Politikas nenorėjo konkretizuoti nei kaip ji atrodys, nei kas ją valdys. Pasak V.Matijošaičio, tai ateities diskusijų klausimas.
Dabar vyksta pirmasis Laisvės alėjos rekonstrukcijos etapas, darbus ketinama užbaigti po 14 mėnesių.