„Kol kas – pirminė stadija, sutarėme tiktai dėl apžvalgos,
tai yra skenavimo“, – antradienį BNS sakė bendrovės „Oro
navigacija“ vadovas Algimantas Raščius.
Darbų kainos jis nenorėjo viešinti.
„Komanda šiandien atskrenda, pradeda vakare darbus, rytoj
įranga atvažiuoja. Skenavimas turėtų būti gegužės 30-31 dieną,
jeigu oras geras“, – sakė A.Raščius.
Skenavimus atlikę ekspertai turėtų pasiūlyti, kaip būtų
galima orlaivį iškelti.
„Jeigu trauksime, čia jau bus kitas sprendimas, ne „Oro
navigacijos“ sprendimas“, – pažymėjo jis.
Lėktuvo apžiūrai bus pasitelktas Lietuvos karinių jūrų
pajėgų laivas. Kuris konkrečiai laivas tiks operacijai, pasirinks
„Mammoet“ atstovai.
„Jie rytoj atvyks į laivą, žiūrės, kaip tinka, kokia
įranga. Taip daug pigiau išeina, jeigu su laivu samdytume, mano
žiniomis, kažkur 200-300 tūkst. eurų kainuotų“, – sakė
A.Raščius.
Darbai bus finansuojami iš Vyriausybės rezervo fondo.
Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius pirmadienį neatmetė, kad
regreso tvarka padengti išlaidas gali būti reikalaujama iš orlaivio
savininkų – „Klaipėdos avialinijų“. Šios vadovai esą
nepageidauja iškelti orlaivio, jei to nereikės siekiant atgauti
galbūt ten esančius pilotų kūnus.
Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs lėktuvas „An-2“ su
patyrusiais lietuviais pilotais virš Baltijos jūros dingo gegužės
16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros
dugne. Dar po dviejų parų nustatyta, kad orlaivyje yra bent vieno
piloto kūnas.