„Kiek pamenu, visada jautėme savo gaminių paklausą, nerasdami parduotuvėse „Vilkmos“ marškinių, žmonės atvažiuodavo tiesiai į fabriką ir ieškodavo jų.
Daugiau nei dešimtmetį siuvame Lietuvos vyrams marškinius pagal individualius užsakymus“,- sakė bendrovės „Vilkma“ generalinė direktorė Giedrė Plačiakytė.
Užsiauginusi daugiau nei 200 pastovių klientų būrį, bendrovė pernai lapkritį Vilniuje atidarė individualiai siuvamų vyriškų marškinių klubą „Vilkma Bespoke“.
Ši paslauga yra prabangi – vienetiniams marškiniams pasiūti naudojami išskirtiniai itališki audiniai, marškinių konstrukcija pritaikoma pagal žmogaus kūno ypatumus, todėl toks gaminys kainuoja 140 eurų.
„Žinojome, kad tokių marškinių galime siūti labai ribotą kiekį, todėl ieškojome būdų kaip nudžiuginti ir tuos, kurie mėgsta gerus marškinius, bet šiandien jiems skiria kuklesnį biudžetą.
Nutarėme atidaryti parduotuvę Ukmergėje, mieste kuriame jau nuo 1967 metų yra įsikūrusi „Vilkma“,- kalbėjo G.Plačiakytė.
Jaukioje, šviesioje daugiau nei 60 kvadratinių metrų ploto parduotuvėje pirkėjams siūloma apie 400 vienetų įvairių modelių, standartinių dydžių ir spalvų vyriškų marškinių, kainuojančių iki 55 eurų.
„Įvairovė turi būti ir bus, parduotuvė nuolat bus papildoma tiek perkamiausiais baltais ir melsvais, tiek naujais, pačiais madingiausiais gaminiais.
Marškinių kainą lemia audinio kaina ir tai, kiek jų vienetų gaminama konvejeryje, tad parduotuvės asortimentą formuosime gamindami optimalius kiekius iš audinių, įsigytų iš mums gerai žinomų tiekėjų Europoje, kurių siūlomus audinius perkame ir savo eksporto klientams“, – kalbėjo G.Plačiakytė.
Ji pasidžiaugė, kad šalies vyrai jau pamėgo rausvų ir alyvinių atspalvių marškinius, kad drąsiai
matuojasi ir perka šiuo metu madingiausius – gaivių kontrastų: baltos – žalios, balos – mėlynos spalvų, languoto ar juostuoto audinio gaminius.
„Vilkma“ nežada sustoti – vasaros pabaigoje planuoja atidaryti ir elektroninę savo parduotuvę, o metų pabaigoje pristatyti ir įmonėje sukurtus bei pasiūtus moteriškus marškinius su „Vilkmos“ ženklu, kurių jau seniai prašo, laukia moterys.
„Esame pakilime. Iš eksporto rinkų siunčiama labai aiški žinia – europiečių gamintojų reikia ir reikės, nes daugelis jau „atsikando“ pigios ir prastos kokybės produkcijos iš Azijos šalių“, – sakė bendrovės vadovė.
Islandijos įmonės „Hlunnur“ valdomoje bendrovėje „Vilkma“ šiuo metu dirba 300 žmonių. Gamybiniai padaliniai yra ne tik Ukmergėje, bet ir Prienuose, Plungėje ir Rokiškyje.
Pernai įmonės pardavimai siekė 22,5 milijono litų, o metų pelnas buvo vienas iš didžiausių jos istorijoje.
Pagrindiniai ilgamečiai įmonės užsakovai yra įmonės, kurioms priklauso garsūs, aukštos kokybės prekių ženklai: „Burberry“, „Eton“,“Stenstroms“, Paul & Joe, Agnes B“, Oscar Jacobson“ ir dar apie 30 kitų. O šiemet į jų gretas įsiliejo ir „Ted Baker“.
Jau du dešimtmečius bendradarbiaujama ir su kompanija „Uniform Partners“, su kuria „Vilkma“ aprūpina uniforminiais marškiniais ne tik Norvegiją, bet ir kitas Skandinavijos šalis.