Naujų automobilių salono blizgesiai ir dvokalai

2015 m. kovo 26 d. 17:30
Saulius Paukštys
Kai ateini į saloną pirkti automobilio, bent keli pardavėjai ar vadybininkai pradeda „Gulbių ežero“ vertus šokius aplink tave.
Daugiau nuotraukų (1)
„Spalva ooooo... – sako šokėjai. – Variklis oooooo... – beveik alpdami, beveik orgazmo apimti šnabžda jie. – Degalų sąnaudos uuuuu... , aksesuarai aaaa...“ , – jau tarsi prarasdami sąmonę išleidžia garsą.
Bet paskui pagarsina savo nugludintus balsus ir, kaip D.Ulbinaitė paslaptį, praneša: garantija – 5 metai viskam viskam viskam, niekuo rūpintis nereikės, mūsų geriausi firminio autoserviso meistrai viską suremontuos, pakeis, atstatys, ištiesins, sureguliuos.
„Penkerius metus su nepriekaištinga mašina važinėsite“, – sako saldžiabalsiai pardavėjai ir sutūpia abipus tavęs kaip grifai šalia gaištančio zuikio prerijoje.
Ir viskas atrodo puiku išties: tie grifai gražiai apsirengę, salonas šviesus, naujas, kava garuoja, automobiliai čia pat, gali atsisėsti, net pasivažinėti gali.
Na ir nusprendi, ir nusiperki tą mažą fiatuką iš „Autobravos“. Brangiai, bet stilingai. Ir viskas, atrodo, gerai, kol kartą automobiliukas ima ir sugenda.
Tada nepergyveni, juk garantija! Atgabeni į stebuklingą firminį autoservisą. Meistrai, priešingai nei šalia namų esančiame servisiuke – blizgančiomis uniformomis, švarūs ir kalba teatrališkais balsais.
Štai, pavyzdžiui, reikia pakeisti sulenktą ratlankį ir dar kažkokią detalę agregatuose. „Liuks, – sako blizgantis meistras, – užsakysime ratlankius Italijos sandelyje, detales – sandėlyje Vokietijoje. Ateikit po savaitės“.
„Oooo ... – jau dabar tu prarandi kvapą. – Po savaitės? Čia juk valandos darbas“.
„Kad viskas butų tvarkingai ir tiksliai, reikia daug darbo – čia jums ne garažinis autoservisas“, – pamokančiai sako meistras .
Na gerai, pagalvoji, pakentėsi kurį laiką ir važinėsi toliau kaip karalius. Po savaitės, kaip liepta, atriedi i „Autobravą" troleibusu, ateini savo mašinos, jau planuoji kaip aplėksi suvėluotus darbus, bet ateina nenuspėjamos išraiškos darbuotojas ir praneša, kad mašina dar nesutvarkyta, kad kažkokių varžtų Italijos sandėlyje nebuvo ir beveik visa „Autobrava“ sėdėjo po darbo valandų ir ieškojo detalių po visą Europą.
Ir, o džiaugsme, rado sandėlyje Lenkijoje. Ir jau po dviejų dienų detalės atvažiuos ir mašina bus suremontuota. Bet kodėl tau reikėjo trenktis per puse miesto kad tai sužinotum, niekas nepaaiškina.
„Tai kodėl man nepaskambinot?“ – vėl nejautriai klausi ir pamatęs liūdnas, įžeistas ir įskaudintas tarnautojo akis, neeskaluoji temos.
Po dviejų dienų, jau pasimokęs, prieš tai paskambini ir sužinai, kad jau tikrai viskas sutvarkyta.
Atsirandi salone, gauni raktelius ir dar beveik 1000 eurų sąskaitą. „Kas čia? – klausi. – Juk garantija“.
„A tikrai“, – sako liūdnas meistras ir nudelbęs akis išmeta sąskaitą.
O dabar mašinai sugedo generatorius. „Autobravos“ burtininkai ją žiūri jau savaitė. Žadėjo ketvirtadienį jau pataisyti.
Paskambinau, ar jau galiu pataisytą mašiną atsiimti ir nustebęs balsas pareiškė, kad tik šiandien atėjo tos mūsų mašinos eilė ir kada ji bus pataisyta, apskritai neaišku – turėčiau pasiteirauti kitą savaitę.
Tai tokie burtai lyg pasakoje, kur įžengęs pro blizgančius vartus į aukso pilį randi pabaisų prismardintą apkerpėjusį, apsamanojusį, apgliaumijusį pelkės apsemtą niūrų mišką.
Kartais pagalvoju, kad mano kaimynystėje servisiukas, nors ir truputėli tepaluotas, o meistras Tolikas kartais mėgsta ir alaus išgerti, bet jau žodžio laikosi, o jei kas, tai paskambina ar elektroninį laišką parašo.
Ir pasakų nekuria ir kvailiais klientų nelaiko. Manau ir remonto kokybė čia tikrai neblogesnė nei arogantiškoje „Autobravoje“.
Kaip sakė M.K.Čiurlionis – mokaisi visą gyvenimą. Tai „Autobravai" tikrai yra ko mokytis, kad ir iš garažo meistro Toliko. Bent jau bendravimo su klientais, tai tikrai.
* * *
Dergilė Černiauskienė „Krasta Auto Vilnius“ generalinė direktorė

Atsiprašome kliento dėl jo patirtų nepatogumų. Pripažįstame, kad nepakankamai informavome jį apie darbų eigą ir užtrukusį gamyklinių detalių pristatymą.

Siekdami, kad tokių ar panašių atvejų išvengtume ateityje, peržiūrėjome savo vidines procedūras ir jas sugriežtinome, kad klientams būtų tinkamai pranešama apie remonto eigą.   Kalbant apie automobilių detales, „Fiat“, kaip ir visi kiti pripažįstami automobilių gamintojai, garantinį remontą atlieka naudodami tik originalias dalis, kurioms, taip pat ir darbams, suteikia gamintojo garantiją.

Paklausiausias detales galime gauti nedelsiant, tačiau yra tokių, kurių prireikia retai ir jų tiekėjai nesandėliuoja. Tuomet tokias detales tenka užsakinėti iš automobilių gamintojo sandėlių ir pristatymas trunka kiek ilgiau. „Fiat“ šiuo atveju nėra kuo nors išskirtinis nuo kitų gamintojų ir jų vykdomos logistikos.

 “Fiat“ koncernas taip pat reikalauja, kad keičiant pažeistą detalę kartu būtų keičiami ir jos tvirtinimo elementai, nes jie taip pat gali būti pažeisti. Todėl keisdami klientui apgadintą ratlankį montavome ir naujus jo tvirtinimo varžtus. Toks yra technologinis reikalavimas, kuris padeda užtikrinti kokybę ir padidina saugumą.   

autobravafiat 500autoservisas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.