Opozicija daugybę kartų kritikavo šį maždaug 80 mln. litų vertės
projektą, tačiau Kauno taryba išankstinį sprendimą priėmė jau prieš
dvejus metus, šiuo metu parengtas teritorijos detalusis planas, kuris
pateiktas svarstyti visuomenei. Vėliau bus pradėtas rengti KKK rūmų
techninis projektas.
Rūmuose bus dvi salės – 1500 vietų pagrindinė ir 720 vietų pertvarkoma
salė su vaizdu į Kauno senamiestį bei naujamiestį, taip pat 1440 vietų
pakrantės amfiteatras, 500 vietų stogo terasos amfiteatras, požeminė
automobilių stovėjimo aikštelė.
Net 85 proc. reikalingų lėšų tikimasi gauti iš Europos Sąjungos
struktūrinės paramos kultūros infrastruktūrai plėtoti. Šiems tikslas iki
2020-ųjų metų Lietuvai numatyta skirti 350 mln. litų.
A.Kupčinskas mano, kad pagrindinis konkurentas dėl pinigų dalybų taps
Vilnius su Tautos namų projektu ant Tauro kalno. Šio projekto vertė
siekia 300 mln. litų. Rekonstruotuose rūmuose turėtų atsirasti
klasikinei muzikai skirta 1500 vietų salė ir mažesnė 600 vietų salė.
„Nenormalu, kad žmonės negauna bilietų į Kauno filharmonijoje
vykstančius koncertus“, – kalbėjo žinomas operas solistas Edgaras
Montvidas. Jis KKK rūmų vietoje surengė pirmąjį koncertą – atliko
nedidelę kūrinio ištrauką.
Kauno filharmonijoje yra tik 500 vietą, todėl joje sunkiai išsitenka
net miesto atlikėjai. Išplėsti patalpų nėra jokių galimybių, nes
statinys priklauso kultūros paveldo teritorijai.
Pasak Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Jono
Jučo, muzikos renginiai mažesnėse negu 1000 vietų salėse komerciškai
nepatrauklūs, o „Žalgirio“ arena labiau pritaikyta sporto renginiams.
Miesto valdžia KKK rūmais tikisi sudominti tarptautinių konferencijų,
seminarų rengėjus, nes tai perspektyvi ir labai pelninga veiklos sritis.
Tokiems planams labiausiai trukdo patogaus tiesioginio susisiekimo oro
keliais su didžiaisias Europos miestais stygius.
Pasak A.Kupčinsko, Kaunas dalyvaus naujų skrydžių skatinimo programoje,
tačiau tik su sąlyga, kad atsiras tiesioginiai skrydžiai tarp Kauno ir
bent vieno didžiųjų Europos civilinės aviacijos centrų – Frankfurto,
Kopenhagos, Amsterdamo, Varšuvos.
˙