Peržiūrėti viešojo transporto bilietų kainas valdžią privertė baimė šiemet nesubalansuoti viešojo transporto sektoriaus biudžeto. Dėl padidėjusių kuro kainų, investicijų į transporto priemones ir vidutinės metinės infliacijos rodiklių gali nepavykti surinkti maždaug 2 mln. litų.
Savivaldybė nepanoro beatsiveriančių spragų kamšyti miesto biudžeto pinigais, tad apsisprendė padidinti bilietų kainas.
Nuo sausio brangsta tik vienos rūšies – popieriniai bilietai, kuriuos pamažu išstumia vis labiau populiarėjantys elektroniniai bilietai.
Vilniuje ir Kaune popierinių bilietų prekyboje jau nebelikę. Įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovai mano, jog pabranginus popierinius bilietus, jų poreikis dar labiau sumažės, tad netrukus jų bus galima visai atsisakyti.
Žadama, jog šiemet įsigyti dar senos kainos popieriniai bilietai galios visus šiuos metus.
Nuo sausio įsigaliojusių naujovių nepajus jautriausi visuomenės sluoksniai – socialiai remiami gyventojai, besinaudojantys viešojo transporto lengvatomis. Mat elektroninių kartinių ir terminuotųjų bilietų kainos nesikeičia.
Dauguma klaipėdiečių teigia, jog pabrangę popieriniai bilietai neprivers jų keisti kelionės įpročių – jie ir toliau važinės miesto autobusais. Tai parodė „Klaipėdos keleivinio transporto” atlikta gyventojų apklausa.
Trečdalis apklaustųjų nurodė, jog ir toliau naudosis elektroniniais terminuotais bilietais. Dar tiek pat žada ir toliau pirkti popierinius, nors ir didesne kaina. 15 proc. respondentų ketina ir toliau naudotis elektroniniais kartiniais bilietais, 11 proc. ketina pereiti prie elektroninių bilietų.