Dėl to kol kas BPC pagalba dar nebus prieinama turintiems klausos
negalią.
BPC laikinai vadovaujantis Tadas Maroščikas sakė, jog
norint, kad startuotų pagalbos SMS sistema, papildomai reikia bent 15
etatų.
„Aš tikrai nenoriu pažadėti, kad mes nuo sausio 1 dieną
pradėsime priiminėti SMS. Vis dėlto reikėtų išspręsti
darbuotojų klausimą - kad ta paslauga būtų efektyvi ir naudinga, o
ne priverstų ir skambinančiuosius dar labiau laukti, ir tų, kurie
rašys žinutes - konkrečiai galbūt pirmam etape kurtieji -
negalėtume laiku aptarnauti“, - sakė T.Maroščikas.
Anot jo, ir skambučius priimantys BPC darbuotojai dirba didesniu
krūviu nei jiems priklausytų.
„Dabar žmonių, kurie aptarnauja pagalbos skambučius, krūvis
daugiau negu dvigubai viršija standartinį nustatytą krūvį. Per
metus pagal standartą yra numatyta kažkur iki 12 tūkst. skambučių
vienam žmogui, o dabar virš 23 tūkst. skambučių vienam žmogui
tenka. Reikės papildomai žmonių, nes SMS yra lėtesnė
komunikacija“, - teigė BPC vadovas.
Jo teigimu, įsteigus naujus etatus sistema galėtų pradėti
veikti per 2-3 mėnesius - tiek galėtų užtrukti darbuotojų
paieška ir apmokymas. 15 pamainomis dirbančių žmonių, pasak
T.Maroščiko, būtų minimumas, kuris reikalingas pradžiai, vėliau
tam gali prireikti daugiau žmonių.
Techniškai priimti SMS Bendrasis pagalbos centras galėtų jau
nuo sausio.
„Dabar vyksta baigiamasis testavimas su visais trim operatoriais,
kiek aš žinau. Tai techniškai galimybė bus (...). Ko gero,
pirmiausia Vilniaus centras aptarnautų žinutes iš visos Lietuvos,
vėliau žiūrėtume, kaip paskirstyti tą srautą“, - aiškino jis.