Vieną „Lietuvos ryto“ numerį perskaito maždaug kas septintas suaugęs Lietuvos gyventojas. Pagal šį rodiklį (vieno numerio vidutinę auditoriją) dienraščių lyderis smarkiai lenkia antroje ir trečioje vietose esančias „Vakaro žinias“ ir „Kauno dieną“.
„Lietuvos ryto“ lyderystę patvirtina bendrovės „Baltijos tyrimai“ rudenį atlikta reprezentatyvi apklausa.
Įspūdinga ir „Lietuvos ryto“ bendra auditorija. Apklausa parodė, kad bent vieną šio dienraščio numerį per dvi savaites skaito 627 tūkst. žmonių. Gerokai atsilikusių „Vakaro žinių“, „Kauno dienos“ ir „Respublikos“ rezultatai – atitinkamai 243, 163 ir 155 tūkst. skaitytojų.
Džiugu ir tai, kad beveik pusė „Lietuvos ryto“ skaitytojų – bene produktyviausio amžiaus (30–49 metų).
Didžiausio dienraščio auditorija pagal lytį pasiskirsčiusi maždaug po lygiai.
„Lietuvos rytą“ dažniau skaito žmonės, kurių šeimos pajamos yra didesnės.
„Lietuvos ryto“ redakcija sveikina savo ištikimiausius skaitytojus su artėjančiomis šventėmis ir tikisi jų neapvilti kitais metais.