Šis Lietuvos pajūryje vykęs ralis buvo pirmasis, kurio maršrutą nužymėjo Kuršių marių švyturiai. Lenktynininkai turėjo nuvažiuoti iki senųjų Ventės ir Uostadvario švyturių (Šilutės r.), pateikti neginčijamus įrodymus, kad ten buvo. Apie tai rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.
Lenktynėse dalyvavo 55 automobilių ekipažai.
Klaipėdoje, prie seniausio Lietuvos švyturio, startavę automobilių sporto mėgėjai Vakarų Lietuvos keliais nuriedėjo daugiau kaip 200 kilometrų.
Prieš tai jie dar turėjo aplankyti „Švyturio” vardu pavadintą alaus daryklą, atsakyti į užduočių knygose nurodytus painius klausimus.
Po to lenktynių maršrutas nusidriekė Kuršių marių link.
„Švyturių” ralio dalyviai galėjo įvykdyti užduotis tik apsilankę nurodytose vietose.
Stabtelėję Priekulėje turėjo aplankyti rašytojos Ievos Simonaitytės memorialinį muziejų, pamatyti Kintų girininkijoje augančią aukščiausią Lietuvos tują, suskaičiuoti senojo Ventės švyturio langus, susitikti su tenykštės ornitologijos stoties senbuviais.
Idėja pakviesti žmones į kelionę aplankant įdomius jūrų kultūros paveldo objektus pasiteisino su kaupu.
Azartiškose lenktynėse dalyvavo įvairaus amžiaus komandos, pasivadinusios nuotaikingais vardais: „Burokėliai”, „Kopūstai”, „Demonai ir angelai”.
Su prabangiais automobiliais „Mercedes-Benz”, BMW varžėsi ir Salantų gyventojo vairuojamas senutėlis „Moskvič”.
Varžybų maršrutą, laikydamiesi Kelių eismo taisyklių, sėkmingai įveikė visų automobilių ekipažai, pakeliui atlikę 19 įvairių užduočių.
Griežti teisėjai vertino ne tik greitį, bet ir lenktynininkų išprusimą, jų žinias – už kiekvieną neteisingą atsakymą arba neįvykdytą užduotį kelionės laikas buvo ilginamas 20 minučių.
Ralis finišavo ten, kur prasidėjo, – prie 44 metrų aukščio Klaipėdos švyturio, savo istoriją skaičiuojančio nuo 1796 metų. Neįprastose lenktynėse nugalėjo „Toyota Cruiser” važiavęs klaipėdiečių ekipažas, įveikęs maršrutą per 3 val. ir 20 min.
Vairuotojui Karoliui Gedgaudui buvo įteikta „Švyturių” ralio taurė ir bilietai į kiną visai komandai.