Vienas iš šios darbo grupės, kuri sudaroma iš įvairių atsakingų institucijų atstovų bei specialistų, prioritetas - pagerinti pagalbos prieinamumą, įvedant vieną bendrą psichologinės pagalbos liniją trumpuoju, gerai įsimenamu telefonu. Parlamentaro nuomone, taip pat svarbu nuolat teikti adekvačius, pagrįstus siūlymus dėl struktūrinių bei prevencinių priemonių, kurioms įgyvendinti reikalingi bendri Seimo ir Vyriausybės sprendimai.
Anot Seimo Pirmininko pavaduotojo K.Komskio, šiuo metu Lietuvoje veikia 5 telefoninės psichologinės pagalbos linijos, tačiau ne itin veiksmingai, nes tarnybų specialistai nepajėgia atsakyti į visus skambučius. Visas tarnybas sujungus į vieną, su vienu dispečerio punktu ir lengvai įsimenamu trumpuoju numeriu, skambučiai galėtų būti daug efektyviau nukreipiami į tą liniją, kuri tuo metu yra laisvesnė.
„Valstybei tokia reorganizacija brangiai nekainuotų, o naudos atneštų žymiai daugiau. Reikėtų tik įrengti vieną dispečerinę, kuri atitinkamai skirstytų skambučius. Taip pat reikėtų gerai išreklamuoti pagalbos linijos numerį. Ištikus gyvenimo krizei, lengviau atsiminti vieną trumpą numerį nei penkis ilgus, skirtingus numerius ir dar nuspręsti, kuris šiuo metu yra tinkamas“, - argumentus dėstė K.Komskis.
Minėti klausimai jau buvo aptarti praėjusią savaitę Seimo Pirmininko pavaduotojo K.Komskio surengtame pirmame susitikime, kuriame taip pat dalyvavo Sveikatos apsaugos ministerijos, Psichikos sveikatos vadybos asociacijos, Valstybinio psichikos sveikatos centro atstovai. Sudaromoje darbo grupėje taip pat dalyvaus Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Lietuvos sutrikusios psichikos žmonių globos bendrijos bei Jaunimo psichologinės paramos centro atstovai.