Tyrimą atliko Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros tyrėjai dr. Justina Gineikienė, prof. Sigitas Urbonavičius ir Ignas Zimaitis.
„Esame pirmieji pasaulyje, kurie moksliniu pagrindu tyrinėjo kontraversišką religinių simbolių naudojimą reklamoje. Taigi šis tyrimas yra įdomus jau vien dėl savo naujumo. Tyrimo rezultatai parodė, kad vartotojas tokių simbolių naudojimą reklamoje vertina neigiamai, tačiau religingumas neturi įtakos pačiam tokio produkto pirkimui“, - sako tyrimą pristatysianti VU EF Rinkodaros katedros darbuotoja ir UAB IC BALTIC direktorė dr. Justina Gineikienė.
Tyrime buvo nagrinėtos Lietuvoje skambiai pagarsėjusios reklamos: „Kalnapilio“ reklama, kurioje buvo naudotas rūpintojėlio įvaizdis, ir „Gelbėkit vaikus“ reklama, kurioje vaizduojamas Jėzus, važinėjantis su riedučiais. Tyrimas buvo atliekamas naudojant moderniausią ir labiausiai pripažintą pasaulyje duomenų analizės metodą - struktūrinių lygčių modeliavimą.
„Academy of Marketing Science“ yra nuo 1971 m. veikianti, solidžiausia rinkodaros srities tyrėjus vienijanti profesinė asociacija pasaulyje. Asociacija kasmet skirtinguose Jungtinių Amerikos Valstijų ir Kanados miestuose rengia keletą mokslinių renginių. „Academy of Marketing Science“ metinė konferencija sutraukia kelis šimtus geriausių pasaulyje rinkodaros srities tyrėjų ir yra žinomiausia bei labiausiai vertinama tarptautinė konferencija šioje mokslo srityje. Šių metų konferencijos tema: „Rinkodaros idėjos: atrasti naujas ir išgryninti esamas“.