Neįtikėtino gylio duobėse nuolat lieka plastmasinių mašinų detalių, o
smarkiai pasnigus privažiuoti prie kapinių vartų jau tampa beveik
neįveikiama užduotimi.
„Turbūt netrukus įkrisiu į kurią nors duobę ir visai iš jos
neišvažiuosiu“, - svarstė automobiliu „Audi“ artimųjų kapų kartu su
žmona aplankyti atvykęs kaunietis Konstantinas Barkauskas.
Pasak garbaus amžiaus kauniečio, gausiau pasnigus privažiuoti prie
kapinių vartų tampa beveik neįveikiamu iššūkiu, todėl laidojimo paslaugų
bendrovių darbuotojams kartais tenka nešti karstą su mirusiojo
palaikais.
Gatvės dangai labiausiai kenkia sunkiasvoriai automobiliai, kurie nuolat
važinėja į netoliese esantį bendrovės „Kauno vandenys“ padalinį ir
stambiagabaričių atliekų surinkimo aikštelę, valdomą „Kauno švaros“.
K. Barkausko nuomone, abi kapinių pašonėje įsikūrusios miesto
savivaldybės įmonės tikrai nenuskurstų, jeigu skirtų lėšų vos poros
šimtų metrų kelio ruožui išasfaltuoti ir padarytų gerą darbą
tūkstančiams žmonių.
Artimųjų kapus lankantys žmonės įsitikinę - labiausiai dangą suniokoja „Kauno vandenų“ sunkvežimiai, nuolat važinėjantys į nuotekų surinkimo stotį.
Ar sėkmingai dirbanti savivaldybės įmonė galėtų pasirūpinti nedidelės
gatvės atkarpos išasfaltavimu?
„Gatvė priklauso miesto savivaldybei, kuri ir turi rūpintis savo turtu“,
- pareiškė „Kauno vandenų“ generalinis direktorius Linas Baltrėnas.
Pasak jo, jeigu bendrovė ir turėtų atliekamų lėšų, negalėtų jų skirti
gatvės asfaltavimui dėl teisinių kliūčių.
„Pradėjus rūpintis miesto infrastruktūra tikrai neliktų pinigų kitiems
projektams“, - pasiūlymo purtėsi L. Baltrėnas.