Pasak jo, toks sprendimas priimtas vienbalsiai.
"Komisija įvertino ir banko gautus dokumentus, ir tai, kas buvo viešai pateikta, cirkuliavo viešojoje erdvėje, ir A. Audicko kaip administratoriaus veiklą reglamentuojančius teisės aktus. Nuspręsta vienbalsiai, kad jis nėra tas asmuo, kuris gali būti vertinamas pagal viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymą", - sakė T. Čaplinskas.
Laikinasis Ūkio banko administratorius A. Audickas, baigęs darbą Ūkio ministerijoje, dirbo advokatų kontoroje "Raidla, Lejins & Norcous". Tai yra ta pati kontora, kurią dabar jis pasamdė teikti teisines paslaugas Ūkio bankui. Pats A. Audickas interesų konflikto teigia neįžvelgiąs.
Premjeras Algirdas Butkevičius šį atvejį buvo pavedęs išsiaiškinti Vyriausybės teisininkams.
Šalies vadovė Dalia Grybauskaitė teigė, jog vertinti A. Audicko negalinti, esą tai yra Lietuvos banko valdybos sprendimas ir tik ji gali "vertinti, ką pasirenka".
Portalas lrytas.lt atkreipia dėmesį, jog pagal Baudžiamąjį kodeksą (BK) A. Audickas patenka į valstybės tarnautojui prilyginamo asmens kategoriją.
BK 230 straipsnio, apibrėžiančio valstybės tarnautojo statusą, 3-ji dalis skelbia: „Be to, valstybės tarnautojui prilyginamas asmuo, kuris dirba bet kokioje valstybinėje, nevalstybinėje ar privačioje įstaigoje, įmonėje ar organizacijoje ar verčiasi profesine veikla ir turi atitinkamus administracinius įgaliojimus arba turi teisę veikti šios įstaigos, įmonės ar organizacijos vardu, ar teikia viešąsias paslaugas.
Kaip matyti, šiame punkte išdėstytas apibrėžimas tinka A. Audicko užimamoms pareigoms Ūkio banke. Tokiu atveju jam turėtų būti taikomas viešųjų ir privačių interesų atitikimo kreiterijus.
A. Audickui iš Ūkio banko mokama tokia pat mėnesio alga, kokią gaudavo ligi šiol buvęs jo vadovas - 45 tūkst. litų. Dar 45 tūkst. litų vienkartinis mokestis A. Audickui pažadėtas už kelių dienų darbą rengiant išvadas dėl Ūkio banko pertvarkos.