Gruodžio 22 d. ji diriguos Anthony McDonaldo režisuotą Engelberto Humperdincko (1854–1921) operą „Jonukas ir Grytutė“, sukurtą brolių Grimmų pasakos motyvais.
Operoje pasakojama apie Jonuką ir Grytutę, kurie išsiunčiami į mišką ieškoti žemuogių. Čia alkani brolis ir sesuo užmiega ir prieš juos atsiveria pasakiškas paslaptingas pasaulis, kuris vaikams taip pat yra ir pavojingas.
Operoje Jonuko partiją atlieka mecosopranas Kate Lindsey, o Grytutės – sopranas Heidi Stober. Kitus avaidmenis atlieka mecosopranas Carole Wilson, baritonas Thomas Lehmanas, mecosopranas Catherine Carby, sopranas Valentina Puskas, sopranas Sarah Brady.
Karališkajame baleto ir operos teatre spektaklis bus rodomas gruodžio 22, 24, 27, 29, 30 d. ir kitų metų sausio 2, 4, 7, 9 d.
Austrijoje reziduojanti lietuvių dirigentė G.Šlekytė, pirmuosius muzikos įgūdžius gavusi Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje, vėliau dirigavimą studijavo Graco menų universitete Austrijoje, Leipcigo aukštojoje muzikos mokykloje Vokietijoje ir Ciuricho menų universitete Šveicarijoje. Tobulinosi B.Haitinko, R.Muti meistriškumo kursuose.
2024–2025 m. sezoną G. Šlekytė debiutuoja Vienos valstybinėje operoje („Bohema“), Londono Karališkajame operos teatre („Jonukas ir Grytutė“), o taip pat grįžta į Vienos muzikinį teatrą „MusikTheater an der Wien“ (naujas pastatymas „Rojus ir Peri“), Berlyno valstybinę operą („Perlų žvejai“, „Šventasis pavasaris“).
Simfoniniai koncertai laukia su Dalaso simfoniniu (debiutas JAV), Philharmonia Londone, Tokijo NHK simfoniniu, Miuncheno filharmonijos, Berlyno radijo simfoniniu, Štutgarto SWR bei Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestrais.
2016 m. G. Šlekytė buvo paskirta Klagenfurto miesto teatro pagrindine dirigente ir čia parengė pirmąjį savo pastatymą – W. A. Mozarto operą „Pagrobimas iš Seralio“. Nuo tada klausytojai ir spauda jaunajai lietuvių maestrai negaili pagyrimų ir mini jos interpretacijų gaivumą, preciziškumą bei dinamiškumą. Pasibaigus sutarčiai su Klagenfurto teatru, nuo 2018 m. ji pasirinko laisvai samdomos dirigentės karjerą ir sėkmingai derina operinį bei simfoninį dirigavimą.
Kaip kviestinė dirigentė pasirodė su Vienos simfoniniu, Miuncheno filharmoniniu, Lietuvos nacionaliniu simfoniniu, Frankfurto radijo, Tokijo Yomiuri Nippon, Prancūzijos radijo filharmoniniu, Dresdeno Staatskapelle, Nyderlandų filharmonijos, Švedijos radijo ir daugeliu kitų orkestrų.
2023-ųjų lapkritį, pakeitusi susirgusį dirigentą Danielį Barenboimą, su Berlyno Staatskapelle orkestru atliko itin aukšto įvertinimo sulaukusį J. Brahmso simfonijų ciklą Toronte.
Dirigavo Bavarijos valstybinėje operoje Miunchene, Ciuricho operoje, Berlyno valstybinėje operoje, Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre, Drezdeno Semperoper. Tarp įsimintiniausių naujų operos pastatymų L. Janačeko „Laputės gudruolės nuotykiai“ Vienos muzikiniame teatre ir „Katia Kabanova“ Berlyno Komiškojoje operoje, R. Strausso „Ariadnė Nakse“ Karališkojoje Danijos operoje, A. Dvorako „Rusalka“ Flamandų operoje, F. Poulenco „Karmeličių dialogai“ Frankfurto operoje.
2015 m. dirigentė tapo Zalcburgo festivalio jaunųjų dirigentų konkurso finalininke bei Tarptautinio N. Malko jaunųjų dirigentų konkurso Kopenhagoje prizininke. 2018 m. buvo nominuota „naujoko“ kategorijoje Tarptautiniuose operos apdovanojimuose.
G. Šlekytė yra aktyvi lietuvių muzikos ambasadorė, Austrijoje, Švedijoje, Čekijoje, Vokietijoje ir Izraelyje atliko R. Šerkšnytės, B. Kutavičiaus, O. Balakausko, J. Janulytės, M. K. Čiurlionio, kitų lietuvių kompozitorių opusus. Su dirigente Mirga Gražinyte-Tyla įrašė R. Šerkšnytės muzikos albumą, kurį išleido tarptautinė įrašų kompanija „Deutsche Grammophon“, taip pat ypač teigimai įvertintą Ž. Martinaitytės kūrybos albumą, kuri išleido „Ondine“.